دنبال کننده ها

۲۱ مهر ۱۴۰۲

از دفتر خاطرات

( شبی که ماه به تسخیر انسان در آمد )
این یاد داشت را از دفتر خاطرات پنجاه و چهار سال پیش نقل میکنم - ۲۹ تیر ماه ۱۳۴۸- زمانی که هنوز مملکت ما به طاعون اسلامی گرفتار نیامده بود و ما نیز بعنوان ملت ایران مقام و منزلتی شایسته در میان جهانیان داشتیم
چه خاطره ای شیرین تر از این که من نیز همچون میلیونها انسان دیگر شاهد تسخیر ماه بدست انسان بودم و این شانس را داشتم که گزارشگر این رویداد شگفت تاریخی باشم.
شبی که انسان پای بر ماه گذاشت من خبرنگار کشیک رادیو گیلان بودم. همراه همکارم دانش دوست که اپراتور پخش بود خبرفرود انسان بر ماه را دریافت میکردیم . من متن خبر را به سرعت می نوشتم . همکارم سالار غیاثوند آنرا می خواند . و تلفن استودیوی پخش لحظه ای حتی خاموش نمانده بود .
مردمان آنقدر بما تهنیت گفتند گویی من و همکارانم بودیم که ماه را فتح کرده بودیم .
All reactions:
Nasrollah Pourjavady, Mina Siegel and 90 others

۲ نظر:

a گفت...

درود آقای رجب نژاد. از سمنان شما رو میخونم. چندین سال پیش که اینترنت به شهر ما اومد، سایت شما رو بوکمارک کرده بودم و مرتب میخوندم. امروز پس ازسالها یاد شما افتادم. دیدم اون دامنه در دسترس نیست. جستجو کردم و پیداتون کردم. دیدم خوشبختانه هنوز فعالیت دارید. خیلی خوشحالم که هنوز مینویسید.موفق باشید

www.gilehmard.net گفت...

سلام و درود . می توانید به فیس بوک من مراجعه بفرمایید . من چند ماهی در سمنان بودم و خاطرات خوشی از آن شهر دارم .sheykhani gilemard

ارسال یک نظر