دنبال کننده ها

۹ بهمن ۱۳۸۹

این شراب به مفت هم نمی ارزد!!

صادق هدایت میگفت :
- بعد از اینکه ما ریش و سبیل در آوردیم و به اصطلاح برای خودمان آدمی شدیم ؛ کم کم شروع کردیم به اینکه دمی به خمره بزنیم و چون من مشروب های خوب را خیلی دوست میداشتم همیشه مقداری مشروب اصیل توی کمدم پیدا میشد .
پدرم موضوع را فهمیده بود . تا می دید که ما شراب خوبی گیر آورده ایم وگذاشته ایم که سر فرصت یک لیوان بخوریم ؛ می آمد شراب را می برد یا بطری را نصفه میکرد و روی کاغذ می نوشت : " پسر ؛ شراب ات را خوردم . شراب خوبی نبود . آنطور که میگفتی دو تومان گران خریده ای . دو قران بیشتر نمی ارزد ."
و دو قران روی کاغذ میگذاشت و میرفت و ما در حسرت شراب می سوختیم .
مدت ها این کار ادامه داشت تا اینکه یک روز خبر شدم برای پدر یک بطر کنیاک هنس Hennessy اعلاء اورده اند .
همینکه غافل شد رفتم سر کمدش ؛ بطری را بر داشتم و جایش کاغذی گذاشتم و نوشتم :
" پدر ؛ کنیاک ات را خوردم ؛بسیار مزخرف بود ؛ حیف پول که آدم پای این کنیاک بدهد . چون واقعا به هیچ نمی ارزید پولی برایت نگذاشتم "

نقل از کتاب : هفتاد سخن - استاد پرویز ناتل خانلری

۵ بهمن ۱۳۸۹

دکتر صیغه ای !!

۴ بهمن ۱۳۸۹

ارسالی از فرشید


موسی قربانی نماینده معمم مجلس شورای اسلامی در همایش: ازدواج موقت، تحکیم یا تزلزل خانواده، درباره مزایا و امتیازات صیغه این مثال را بیان کرد:

چندی پیش برای جراحی همسرم توسط پزشک معالج مرد، با پزشک تماس گرفتم و پس از معرفی خودم از او خواستم تا صیغه عقد یکساعته بین دکتر و نوه شیرخواره‌ام خوانده شود تا دکتر به همسرم محرم شود…

منبع : روزنامه ملت ما، ۶ آذر ۸۹
دوستان توجه داشته باشید که این برادر قانون گذار این کشور هستند و در حال حاضر هم مشغول بررسی برنامه پنجم توسعه کشور!!!!!!!! می باشند وپس از آن هم به فکر تهیه طرحی برای مدیریت جهان خواهند بود
حالا! اول خودتون رو کنترل کنید، بعد چند بار بلند بگید کیه؟! کیییییه؟! کیییییییییییییییه!؟ (جهت اطلاع دوستان خارج از کشور : این یکی از تکیه کلام های سریال جدید مهران مدیریه و در بلاد فرنگ کاربرد نداره، شما اونجا هر چی دلتون خواست بگید)
بعدش برید به جون احمدی نژاد دعا کنید چون فعلا” در سازمان ملل از این حرفا نزده