دنبال کننده ها

۳ بهمن ۱۳۸۸

رشوه بدهید تا رستگار شوید ......!!

رشوه بدهید تا رستگار شوید ...!!


داشتم مجله تایم را ورق میزدم .آمار و ارقامی دیدم که کله ام سوت کشید . به این ارقام نگاه کنید :

** سازمان ملل میگوید : مردم افغانستان در سال 2009 مبلغی معادل دو و نیم میلیارد دلار به سیاستمداران ؛ قاضی ها ؛ و پلیس آن کشور رشوه داده اند . دو و نیم میلیارد دلار !!
کاشکی سازمان ملل آماری هم منتشر میکرد که ببینیم مردم فلکزده ایران در این یکسال چند میلیارد دلار به حاکمان شرع ؛ آقا زاده ها ؛ سرداران اسلام ؛ آژان دلهره ها ؛ و آیات عظام رشوه داده اند .

________

** چهل و هفت در صد از مسلمانان امریکایی میگویند که آنها اول مسلمان هستند بعد امریکایی . بیست و دو در صد هم میگویند آنها نخست امریکایی اند بعد مسلمان .

- راستی ؛ چند درصد مردم ایران ؛ نخست ایرانی اند بعد مسلمان ؟؟

-----------

یک مرکز مطالعاتی وابسته به شرکت بیمه kaiser اعلام کرده است که در امریکا ؛ کودکان و نوجوانان این کشور روزانه هفت ساعت و نیم یا به تماشای تلویزیون و شنیدن موسیقی مشغول اند و یا اینکه با کامپیوتر ؛ تلفن همراه ؛ و بازی های کامپیوتری خود را سرگرم میکنند .

حالا این آقا زادگان امریکایی کی درس می خوانند حضرت باریتعالی میداند .

----------

جمهوری خلق چین در سال 2009 معادل یک تریلیون و دویست میلیارد دلار از تولیدات خود را به سرتاسر جهان صادر کرده است .( این را میگویند کشور کمونیستی سرمایه داری !!)

خدا بسر شاهد است از این یک تریلیون و دویست میلیارد دلار صادرات چینی ؛ حتی یکی شان هم به لعنت سگ نمی ارزد . حالا چرا مردم دنیا این بنجل های بند تنبانی را میخرند خداوند عالم میداند .

---------

آقای warren Beatty هنر پیشه خوش بر و روی امریکایی در طول زندگی خود با دوازده هزار و هفتصد و هفتاد و پنج علیا مخدره زیبا رو به رختخواب رفته است .( مگر این آقای محترم کار دیگری غیر از این کارهای بی ناموسی نداشته ؟؟)
مجله تایم میگوید این آمار را از کتابی گرفته است که بتازگی در باره زندگی آقای وارن بتی منتشر شده است .

- خدا یک جو شانس بدهد ! این آقای وارن بتی همه این بی ناموسی ها را زمانی کرده است که هنوز آن اکسیر معجزه آسا - یعنی وایاگرا -کشف نشده بود ! لابد ایشان آن پند شیخ یک لاقبای سخندان شیرازی را آویزه گوش داشته اند که :
مردیت بیازمای وانگه زن کن !

----------

در اسراییل یک مرد مردستان بنام آقای Goel Ratzon توسط پلیس دستگیر و راهی هلفدونی شده است .
جرم آقا ؟؟
جرم آقای Ratzon این است که هفده همسر و 89 فرزند دارد !
ایشان به خبرنگاران گفته است : من یک مرد کامل هستم ! من همه آن صفاتی را دارا هستم که خانم ها طالب آن اند !
معجزه وایاگرا را می بینید ؟؟

--------
در فرانسه قرار است قانونی وضع شود تا زینب کماندو های مسلمان نتوانند با لباس هایی که از نوک سر تا انگشتان پای شان را پوشانده است در انظار عمومی ظاهر بشوند .
یکی از این رقیه خاتون های مقیم فرانسه که بقدرتی خدا قیافه اش عینهو کدوی جعفر آباد را میماند گفته است که : مثل این است که بما بگویند لخت مادر زاد به خیابان بیایید !

یکی نیست به این بی بی زبیده بگوید : همشیره ! تو اگر لخت مادر زاد بیرون بیایی نه تنها کسی محل سگ بهت نمیگذارد بلکه ممکن است خلایق زهره ترک هم بشوند .

_______

برای خواندن اصل خبر ها به آخرین شماره مجله تایم مراجعه بفرمایید .TIME-VOL 175-NO 4

۲ بهمن ۱۳۸۸

بعضی ها اینجوری معامله میکنند ....


Morris (the father) says to his son:

"I want you to marry a girl of my choice".

The son says: "I will choose my own bride".

Morris says: "But the girl is Bill Gates' daughter".

The son answers: "Well, in that case, yes ok".

Morris then approaches Bill Gates and says:

"I have a husband for your daughter".

Bill Gates answers: "But my daughter is too young to get married"!

Morris says: "But this young man is a vice-president of the World Bank".

Bill Gates answers: "Ah, in that case, yes ok".

Finally Morris goes to see the president of the World Bank.

Morris says: "I have a young man to be recommended as a vice-president".

The president answers: "But I already have more vice-presidents than I
need".

Morris says: "But this young man is Bill Gates' son-in-law".

The President answers: "Ah, in that case, yes ok".



۱ بهمن ۱۳۸۸

افشای وصیت‌نامه اشتراكی اساتید!

»گافنیوز«

اتحادیه اساتید دانشگاه های ایران خبر از تهیه و تنظیم پیش‌نویس وصیت‌نامه مشترك میان تمامی اساتید عضو این اتحادیه داد.

سخنگوی اتحادیه اساتید دانشگاه های ایران به خبرنگار ما اعلام كرد در پی تصاحب استاد شهید علی‌محمدی پس از درگذشت وی توسط مخالفان آن مرحوم، این اتحادیه پیش نویس وصیت‌نامه مشتركی را آماده كرده است.

دكتر مسعود علی‌محمدی یكی از اساتید برجسته فیزیك دانشگاهی ایران و حامی میرحسین موسوی بود كه پس از به شهادت رسیدن توسط بمب، از سوی دولت و رسانه‌های حكومتی به عنوان یكی از حامیان دولت به سرقت رفت.

به گفته سخنگوی این اتحادیه پس از این اقدام كه با خشونت نیز همراه بود و از شدت تابلو بودن منجر به آن شد كه برای نخستین بار در طول تاریخ بشریت انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی یك دانشكده بر علیه مرده‌دزدی و اهانت به شركت‌كنندگان در مراسم بیانیه مشترك صادر كنند؛ آن دسته از اساتید دانشگاه‌های ایران كه به طرفداری از دولت و شخص احمدی‌نژاد به هیچ وجه افتخار نمی‌كنند، مصمم شدند تا با تنظیم وصیت‌نامه‌های مشترك از دزدیده شدن و مصادره شدن خودشان پس از مرگ جلوگیری كنند.

بنابراین گزارش، وصیت‌نامه های مذكور تك برگی بوده و فقط چند جای خالی برای تعیین مشخصات دارند كه پیش نویس آنها به شرح زیر است و پس از تایید توسط هیات امنای اتحادیه اساتید مذكور (اگر تا آن موقع شربت شهادت را در حلقومشان خالی نكنند) به طور رسمی منتشر خواهدشد و در دسترس عموم قرار خواهند گرفت:

به نام خدا

وصیت‌نامه

بدین‌وسیله اینجانب ............... استاد رشته فیزیك/شیمی/زیست شناسی/.../........... در دانشكده علوم/ فنی/ اقتصاد/.../............. كه در تاریخ ............ با انفجار بمب/شلیك گلوله/ سقوط داربست/ خفت شدن طناب دار/ شیرجه در اسید سولفوریك/.../................. شربت شیرین شهادت را نوشیدم اعلام می دارم كه:

1- اینجانب به هیچ وجه دانشمند هسته‌ای نبوده و نیستم.
2- بنده به تمام مقدسات قسم می‌خورم كه طرفدار آقای احمدی‌نژاد نبودم.
3- اینجانب خبرگزاری‌های دولتی و بخصوص كفاربوس (كیهان.فارس.ایرنا.رجانیوز.بیست و سی) را به تمام مقدسات قسم می‌دهم كه از بنده "دانشمند متعهد" نسازند چون اگر آنها بگویند ماست سفید است، برخی از مردم مطمئن می شوند ماست سیاه است.
4- من هیچ نسبتی با آقای جواد لاریجانی، آقای حداد عادل، آقای دانشجو و امثال اینها ندارم و خواهش می‌كنم برای شركت در تشییع جناره من به خودشان و سایرین زحمت ندهند.
5- این حقیر به تمام برادران نظامی و انتظامی اعم از لباس شخصی و لباس رسمی چه شوكر و گاز فلفل داشته باشند و چه نداشته باشند، التماس می‌كنم از شركت در تشییع جنازه اینجانب خودداری نموده و كار گریه انداختن مشایعت كنندگان را به مداحان و روضه‌خوانان بسپارند.

امیدوارم با درنظر گرفتن موارد فوق از لرزیدن پیكر اینجانب در تابوت و گور جلوگیری به عمل آید، البته اگر چیزی از پیكر اینجانب باقی مانده باشد.


امضا و اثر بیست انگشت دست و پای صاحب وصیت‌نامه
امضای شاهد اول امضای شاهد دوم