دنبال کننده ها

۳۰ بهمن ۱۳۸۸

جمهوری اسلامی برای امام زمان استراحتگاه میسازد ...!!!

آقا ! خدا بسر شاهد است ما این خبر را از خودمان در نیاورده ایم . توی روزنامه خوانده ایم .
خودمان هم اول باورمان نمی شد . همینطور روزنامه را بالا گرفتیم ؛ پایین گرفتیم ؛ به راست چرخاندیم ؛ به چپ پیچاندیم ؛ خیال کردیم دور از جان شما لابد چشمان مان بابا قوری گرفته ! اما از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان دیدیم نه آقا ! چشمان مان الحمد الله عیب و علتی ندارد . اگر چه ما پیر شده ایم و صد جای بدن مان شبانه روز درد میکند ؛ اما بقدرتی خدا این چشمان لامصب مان هنوز می بیند و عیب و ایرادی پیدا نکرده !

خدمت تان عرض کنیم از قدیم گفته اند : از هر چه بدت میآید سرت میآید . گیله مردی که ما باشیم این آقای رحیم مشایی را نمی شناسیم . اصلا نمیدانیم کلاهی است ؟ عمامه ای است ؟ تحت الحنکی است ؟ چه قوم و قماشی است .نمیدانیم چیکاره است و چیکاره آقای رییس جمهور غاز چران ماست . اما آنطور که از قرائن و شواهد معلوم مان شده ؛ ایشان یا پسر خاله حضرت باریتعالی هستند یا دستکم پسر خاله آقای صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه !!!

آقا ! خدا بسر شاهد است آنطور که ایشان از ظهور قریب الوقوع آقا ! با خبرند هیچ تنابنده ای روی کره زمین -از رهبر معظم بگیر تا علمای اعلام و آیت الله ها و حجت الاسلام ها و ثقه الاسلام های سنگین وزن سبک عقل - هیچکدام شان به این وضوح و روشنی خبر ندارند .

این آقای مشایی در بحبوحه بزن بزن ها و بگیر و ببند ها ؛ چمدان شان را بسته بودند و رفته بودند سفر بلا روس !!( حالا از ما نپرسید بلا روس دیگر کدام خراب شده ای است .قربان تان برویم ؛ ما که ابن بطوطه نیستیم تا درس جغرافیا بهتان بدهیم ! تازه ما خودمان کمیت مان از بابت جغرافیا لنگ است . اما به گمان مان یکی از آن کشور های طراز نوین قدرتمند پهناوری !!! است که چند سال پیش حساب شان را از حساب اتحاد جماهیر شوروی سابق جدا کرده اند و حالا برای یک لقمه نان ؛ پوتین های طلایی " تزار پوتین " را می لیسند .)

غرض اینکه ایشان رفته بودند ممالک مترقیه بلا روس ! و با مذاکراتی که با دولت قدر قدرت بلا روس داشته اند توانسته اند شصت هکتار از اراضی ساحلی دریای مینسک را از آن دولت فخیمه خریداری بفرمایند !!
خب ؛ حالا لابد شما هم به سبک و سیاق این ینگه دنیایی های لعنتی خواهید پرسید : ؟ خب که چی ؟؟
والله آنطور که ما در روزنامه خوانده ایم ؛ آقای مشایی در نشستی که با بازرگانان ایرانی در بلا روس داشته اند فرموده اند که در ساحل دریای مینسک شهرکی بنام " پرسپولیس " خواهند ساخت تا حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه !پس از اینکه کشتار عام شان را راه انداختند و همه کافران و ملحدان و مرتدان و دهریان و فاسقان و فاجران را قتل عام فرمودند یک نوک پا به سواحل دریای مینسک تشریف ببرند و در آنجا استراحت بفرمایند !!
دیگر شرح و تفصیل خبر را از ما نخواهید . ما خودمان هم مات مان برده است و به خودمان میگوییم انگاری این فلکزده ها بالا خانه شان را اجاره داده اند !!

هر که را در عقل نقصان اوفتاد
کار او فی الجمله آسان اوفتاد ..............












T