دنبال کننده ها

۱ دی ۱۴۰۲

آقایی که حامله بود

آقا ! ما در بحار الانوار و اصول کافی و مفاتیح الجنان خوانده بودیم هروقت خداوند عالمیان سیصد و سیزده نفر بنده مومن مسلمان شیعه خالص مرتضی علی در دنیا داشت آنوقت آقام حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه ظهور میفرماید و دنیا را پر از عدل و داد میکند .
حالا ما با اینهمه کمالات و معرفت مانده ایم حیران که خدایا خداوندا بارالها ! چرا با اینهمه « مردمیدان رضا و تسلیم تیر قضا» و ایضا اینهمه مومنان خلص و خالصی که در دستگاه حکومت اسلامی از ژاپن تا پتل بورگ سرگرم خدمت به خلق خدا هستند و در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و شورای تشخیص مصلحت نظام و وزارت جلیله معارف و وزارت اوقاف و وزارت جهاد سازندگی و دستگاه عدلیه و شهرداری تهران و دهداری سولقان سفلی اینهمه حجت الاسلام و‌ثقه الاسلام و موید الاسلام و موید الدین و چماق الشریعه و اینهمه حاج آقا و حاجی زاده صاحب ریش و‌کوپال گوش تا گوش نشسته اند ، حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه در ظهورشان تعلل میفرمایند و این سعادت را بما نمی دهند بلکه ما هم چشمان مان به جمال انور آقای مان روشن بشود و بقول گفتنی ها ما هم درک زمان سلطنت حقه را بکنیم و چهار روز معنی عدالت را بفهمیم
یک عین الدوله هم نداریم که بیاید اینها را سوار گاری بکند دور شهر بگرداند شلاق بزند به اردبیل تبعیدشان بکند و زیر گوش شان بخواند :
از من بگوی حاجی مردم گزای را
کو پوستین خلق به آزار میدرد
حاجی تو نیستی شتر است از برای آنک
بیچاره خار میخورد و بار میبرد
یکی از همین مومنان متقی آقای فلانی است که سالها از مدیران عامل پارس جنوبی بوده است .
این آقای فلانی چندوقت پیش آمده بود از پایان نامه جعلی خودش در پردیس بین المللی صنعتی شریف واقع در جزیره کیش دفاع بکند .
در این جلسه یکی از داوران پرسید :
جناب آقای فلانی ! آیا خودتان پایان نامه تان را نوشته اید ؟
آقای فلانی بادی به غبغب انداخت و گفت : بسمه تعالی ! بله استاد! مگر میشود کس دیگری پایان نامه ام را نوشته باشد ؟ سال‌های سال زحمت کشیده و‌خون جگر خورده ام !
استاد گفت :پس لطفا بروید صفحه ۹ پاراگراف دوم ، ببینید چه نوشته اید.
نوشته اید :من در زمان نوشتن این پایان نامه حامله بوده و شوهرم بمن کمک کرده است !
No photo description available.
See insights and ads
All reactions:
Zari Zoufonoun, Mina Siegel and 50 others

عکس ها ..... و یادهای گذشته

عکس ها آدم را به کجا می برد ؟
من و همسر جان ، چهل سال پیش
تازه آمده بودیم امریکا .یکدانه موی سپید هم توی کله مبارک مان نبود !
May be an image of 2 people and people smiling
See insights and ads
All reactions:
Nasrin Zaravar, Nasrollah Pourjavady and 224 others

آقام امام زمان

دیشب آقام امام زمان آمده بود به خواب ما . یک شمشیر خونچکان دستش بود که به ذوالفقار آقام امام علی میگفت زکی!
گفتیم : آقا ! قربان جدت ، یکوقت نکند آن شمشیر خونچکان را بکوبی فرق ما؟!
ما خود افتادگان مسکینیم
حاجت تیغ بر کشیدن نیست
آقام یک نگاه زهر آگینی بما انداخت کم مانده بود زهره ترک بشویم .
گفتیم : آقا ! قربان جدمطهرت بشویم ما :
چه عجب شد که یاد ما کردی؟ آفتاب از کدام سوی دمید ؟
آقام آن شمشیر خونچکانش را دوسه بار دور سرش چرخانید و گفت :
حالا کارت به جایی رسیده که ذریه رسول الله را دست می اندازی ؟
گفتیم آقا ! کدام ذریه ؟ ما که یکی دو تا ذریه رسول الله نداریم . ماشاالله هزار ما شاالله از در و دیوارمملکت مان ذریه رسول الله میبارد . در فرنگستان هم یک عالمه ذریه رسول الله داریم که بقدرتی خدا با ذریه های داخل ایران فالوده میل میفرمایند . ما کدام یکی شان را دست انداخته ایم ؟ اصلا آقا ما خودمان ذریه رسول الله هستیم . پدر بزرگ خدابیامرزمان یک عمامه سه منی داشت به این بزرگی ! از آن عمامه های لگنی که مخصوص بزرگ عمامه داران است . ما به گور پدرمان میخندیم پا ی مان را توی چارق ذریه رسول خدا بکنیم .
آقام امام زمان دوباره آن شمشیر خونچکان را بالای سرش چرخاند و کم مانده بود بکوبد تو فرق ما که دست مبارکش را گرفتیم گفتیم : آقا جان! قربان جدت . ما البته رضا به« رضای » شما هستیم . ما قرار است برویم ایران اعلیحضرت همایونی بشویم . اگر ظل الله و قبله عالم نشدیم دستکم وزیری ،وکیلی ،پیشکاری استانداری ، دالانداری چیزی بشویم . قرار است برویم خیلی ها را بفرستیم غاز چرانی ، نگذار آرزو به دل از دنیا برویم، هرچه باشد ما هم از قوم و قبیله خودتان هستیم ، ما هم ذریه رسول الله هستیم. چاقو که دسته خودش را نمی برد .
آقا ! ما همینطور سرگرم چک و‌چانه زدن با حضرت صاحب الزمان بودیم که زن مان بیدارمان کرد و گفت : چرا اینقدر نک و نال میکنی مرد حسابی ؟با کی داشتی دعوا میکردی ؟ اینقدر لگد پراندی کم مانده بود بزنی چشم و‌چال ما را کو ر کنی ! مثل بچه آدم بگیر بخواب !
May be an illustration of text
See insights and ads
All reactions:
Nasrollah Pourjavady, Zari Zoufonoun and 93 others

یلدا

هنوز با همه دردم امید درمان است
که آخری بود آخر شبان یلدا را
« سعدی »
یلدا بر همه شما رفیقان و عزیزانم خجسته باد. امیدوارم این یلدای ظلمانی دیرپایی که چهل و چهار سال است سایه سیاه شوم خود را بر فلات تفته ایران گسترانیده است با پایمردی زنان و دخترکان و پسران و جوانان وطنم به روشنایی و شادابی و‌خجستگی و پویایی و پایندگی بدل شود و خورشید رهایی و آزادی و آزادگی بر سرزمین مان بتابد
آرزو میکنم این جشن فرخنده سده ها و قرن ها همچنان بپاید و مردمان این فلات غمزده به شادی و شادکامی و رامش و‌ رامشگری زندگی کنند و پیام آوران تباهی را از سرزمین خود برانند و بتارانند .
بعد نومیدی بسی امیدهاست
از پس ظلمت دو صد خورشیدهاست
May be an image of flower
See insights and ads
All reactions:
Nasrin Zaravar, Hanri Nahreini and 144 others