دنبال کننده ها

۲۷ دی ۱۳۹۸

For Rent

کله اش را از ته تراشیده است . تیغ زده است . کله اش برق میزند.
روی پیشانی اش کاغذی چسبانده است و روی آن با قلم سیاه نوشته است : اجاره داده میشود
می پرسم : چه چیزی را اجاره میدهی؟ خانه ات را ؟
میگوید : نه ! کله ام را!
می پرسم : کله ات را ؟ چطوری کله ات را اجاره میدهی ؟ مگر میشود آدم کله اش را اجاره بدهد ؟.
میگوید : ببین آقا جان ! تو صاحب این فروشگاه هستی . میروی هزار ها دلار به روزنامه ها و رادیو تلویزیون ها میدهی که چه بشود ؟ که جنس بیشتری بفروشی و پول بیشتری گیرت بیاید . درست است ؟
میگویم : چه ربطی دارد ؟
میگوید : اتفاقا خیلی هم ربط دارد . شما میروی هر ماه دو سه هزار دلار میدهی یک بیلبورد اجاره میکنی و برای اجناس مغازه ات تبلیغ میکنی . درست است ؟
میگویم : بله
میگوید : این کله براق من یک بیلبورد سیار است . شما می توانی روی کله من برای فروشگاهت تبلیغ کنی ! کار آیی اش هم از هر بیلبوردی بیشتر است! چرا که من مدام در حال رفت و آمد در خیابانها هستم . بیلبورد از این بهتر ؟!
می بینم راست میگوید این گرینکوی کله پو

چهره متعفن اسلام


چهره متعفن اسلام
‏جسد تیرباران شده‌ی پدربزرگ من و برادرش را نیمه‌شب با سرباز فرستادند در خانه‌شان. اجازه‌ی اجرای هیچ مراسمی را ندادند. سرباز مسلح منتظر ایستاد تا پدرم گور پدرش را بکند. آن‌ها را همان نیمه‌شب در میان گریه‌ی فرزندانشان دفن کردند و بعد مسیر جاده را تغییر دادند تا از روی گورشان بگذرد.
سپهر عاطفی 

من دیگر دموکرات نیستم


روزی روزگاری کسی از من پرسیده بود در همه دنیا از چه چیزی بیشتر بدت میآید ؟
گفته بودم : سعی میکنم این حس نفرت را در درون خودم خفه کنم اما هر چه زور میزنم نمیتوانم . گاهگاهی از کسانی چنان بدم میآید که آرزو میکنم کاشکی هرگز پا به این جهان ننهاده بودند.
می پرسد : مثلا چه کسانی؟
میگویم : خمینی. پوتین . و توده ای ها .
حالا امروز مجبورم نام نانسی پلوسی را هم به این لیست سیاه اضافه کنم .
من در تمامی عمرم دموکرات بوده ام . از حزب دموکرات امریکا پشتیبانی کرده و گهگاه پای علم و بیرق شان سینه زده ام. اما از امروز دیگر دموکرات نیستم . نمیخواهم پشتیبان و عضو حزبی باشم که با قاتلان فرزندان میهنم همسویی میکند . نمیخواهم هوادار حزبی باشم که از تصویب قطعنامه ای در حمایت از جنبش سراسری مردم میهنم جلوگیری میکند. نمیخواهم در کنار حزبی قرار بگیرم که چشم خود را بر همه رویدادهای خونبار میهنم می بندد و برای قاتلان فرزندان و برادران و خواهران و مادران و پدران سرزمینم هورا می کشد
حزب دموکرات امریکا به آنچنان درجه ای از سقوط اخلاقی رسیده است که می تواند براحتی با حزب الله لبنان و طالبان و حماس و القاعده ائتلاف کند!
از اینکه روزی روزگاری از پشتیبانان حزب دموکرات بوده ام بسیار شرمسارم
من دیگر یک دموکرات نیستم
متاسفم. متاسفم

۲۵ دی ۱۳۹۸


دکتر عمه جان
عمه جان تا چشمش بمن می افتد با حیرت می‌گوید : چه بلایی سرت آمده پسر جان ؟ چرا اینطوری عینهو مرغ پر کنده شده ای؟ خدا نکرده مریض که نیستی؟
میگویم : چیز مهمی نیست عمه جان ، نگران نباشید . چند روزی بیمار بودم ، حالا دارم یواش یواش خوب میشوم . بادنجان بم آفت ندارد!
می پرسد : دکتر رفته ای؟
میگویم : هنوز نه !
کیفش را باز میکند و می‌گوید : میخواهی چند تا آنتی بیوتیک بهت بدهم تا همین امروز فردا خوب و سرحال و تر دماغ بشوی؟
میگویم : آنتی بیوتیک ؟ مگر می‌شود آنتی بیوتیک را بی تجویز دکتر خورد ؟از آن گذشته شما آنتی بیوتیک از کجا آورده ای؟
میخندند و می‌گوید : پارسال که ایران رفته بودم یک عالمه آنتی بیوتیک و قرص و شربت خریدم با خودم آوردم امریکا ! این دکتر های ینگه دنیایی لاکردار ها که چیزی سرشان نمی شود .من هر وقت مریض میشوم سه چهار تا از همین آنتی بیوتیک ها را می اندازم بالاحالم خوب می‌شود !
پا میشوم می‌روم بیمارستان .دکترم نامش دکتر شاه است. نام کوچکش را هرگز یاد نگرفته ام . یک نام چهار سیلابی است! تا مرا می بیند قبل از معاینه حال و احوال نوا جونی را می پرسد. دو سه تا از شیرینکاری های نوا جونی را برایش تعریف میکنم، او هم از ته دل میخندد
میگویم : دکتر جان ، بهتر است نامت را عوض کنی. آخر دکتر شاه هم شد اسم؟ اگر شاه هستی پس تاج و تخت و بارگاهت کو؟
می‌گوید : چرا ؟
می گویم :مگر نمیدانی نسل هر چه شاه و ملک و سلطان و خدایگان ور افتاده است ؟ اگر روزی روزگاری دری به تخته ای بخورد و انقلابی بشود میآیند ترا بخاطر همین نامت دار میزنند ! آنوقت ما از کجا یک دکتر خوبی مثل حضرتعالی گیر بیاوریم ؟
دکتر شاه می خندد ‌معاینه ام میکند . نیم ساعتی از فرق سر تا ناخن پایم را وارسی میکند .بعدش می‌گوید : پا شو برو !
می پرسم: نسخه ای ، دوایی، چیزی؟
می‌گوید : چیزیت نیست! یکی دو روزی استراحت کن ، مایعات بخور ، سیگار نکش ،روزنامه نخوان، تلویزیون نگاه نکن ، حالت خوب خوب می‌شود !
وقتی میخواهم از مطبش بیرون بیایم چشمم به تابلویی می افتد.تابلو را که میخوانم می فهمم که در ینگه دنیا هم لابد از این دکتر عمه جان ها فراوانند !
روی تابلو نوشته شده است : آنتی بیوتیک داروی بسیار مهمی است برای مبارزه با بیماریهایی که از طریق « باکتری » ها ایجاد میشوند نه از طریق « ویروس ها». آنتی بیوتیک نه تنها حریف بیماری های ویروسی نیست بلکه مقاومت آنها را چند برابر میکند . همه بیماری‌های زمستانی از قبیل سرماخوردگی و گلو درد و عفونت گوش و برونشیت بیماری‌های ویروسی هستند و آنتی بیوتیک حریف شان نیست .
حالا ما مانده ایم که خدایا ! خداوندا ! پروردگارا ! چطوری تفاوت بین ویروس و باکتری را برای دکتر عمه جان و دیگر دکتر عمه جان های وطنی توضیح بدهیم

۲۳ دی ۱۳۹۸


پیام آقای باریتعالی به ایرانیان
Iran, the people of the world stand with you!
Actually, no. Most of them don't care about you or even know you exist.
But I stand with you!
Actually, no. I'm imaginary.
But YOU stand with you.
And that's all you need.
#IranProtests2020
#IranProtests

پیشگویی های گیله مردانه


پیشگویی های گیله مردانه!
با گسترش اعتراضات مردمی و سر درگمی حکومت نکبت آدمخواران در رویارویی با این اعتراضات فزاینده ، چنین بنظر می‌رسد که در یکی دو ماه آینده شاهد تحولاتی باور نکردنی در میهن بلا زده مان باشیم
۱-روضه خوان کلید ساز استعفا خواهد داد
۲- یکی از آن گروهبان قوچعلی های پشمکی یک دولت نظامی تشکیل خواهد دادو مجموعه ای از سرگروهبان های اسبق و ژنرال های لاحق اعضای کابینه اش خواهند بود
۳- مجلس شورای اسلامی موسوم به طویله اسلامی منحل خواهد شد
۴- قانون اساسی جمهوری نکبت موقتا به حالت تعلیق در خواهد آمد
۵- سرکوب ها و بگیر و ببند ها افزون تر و شدید تر خواهد شد .
۶- چهار پنج تن از گروهبان قندعلی ها و گروهبان نقد علی ها به اتهام همکاری با امریکا و اسراییل و توطئه چینی برای سرنگونی هواپیمای خطوط هوایی اوکراین دستگیر و اعدام خواهند شد
۷- اعتراضات مردمی گسترده تر و عمیق تر خواهد شد و مردم فریاد خواهند زد : قوچعلی ! قوچعلی! اینم میگی نواره ؟ نوار که پا نداره!
۸-قیمت چادر زنانه به صد برابر خواهد رسید زیرا بسیاری از سرداران تریاکی و آیت الله های مافنگی با چادر زنانه به سوریه و عراق خواهند گریخت
۹- آغای عظما و گروهبان قوچعلی و آقای کلید ساز و پادشاه خراسان و مفاعیل خمسه و حسین شریعتمداری و آن مثلث مرگ بر دار مجازات آونگ خواهند شد
۱۰- ماله کشانی چون مسعود بهنود و مهاجرانی و علیز و سهیمی و نگهدار و توده ای ها دقمرگ خواهند شد و اگر زنده ماندند بهمان شغل سابق شان جاکشی گماشته می‌شوند
۱۱- و خورشید رهایی و آزادی در سراسر فلات ایران خواهد درخشید

خر پناهنده

خر پناهنده.!!
خر آمده بود نزد حضرت به پناه
حضرت دادش مبالغی یونجه و کاه
خر خورده و خر مست شد وراه افتاد
فریاد زنان : حزب فقط حزب الله
هادی خرسندی