دنبال کننده ها

۱۳ خرداد ۱۴۰۳

جنیفر ها میآیند

آقا ! نمیدانیم چه حکمتی در کار است که شبانه روز از طرف بانکداران و روسای بانک های ترکیه و مالزی و نیجریه و جابلقا و جابلسا برای مان در خواست دوستی میآید . همه شان هم الحمدالله علیا مخدرات بزک دوزک شده ای هستند که آدمیزاد با دیدن بزک دوزک شان زهره اش آب میشود !
بگمانم اینها فهمیده اند ما اوضاع مان قمر در عقرب است و احتیاج به چند میلیون دلار حلال طیب طایر داریم
اصلا آقا ! ما سال‌های سال است چشم براه هستیم ببینیم یک تقاضای دوستی از جنیفر لورنس یا جنیفر آتکینسن یا یک جنیفر دیگر - البته به استثنای جنیفر لوپس - برای مان میآید یا نه اما می بینیم در عوض اش از فیلیپین و استانبول و مالزی و اقالیم سبعه جنیفرهای بزک دوزک شده برای مان تقاضای دوستی میفرستند وبدون آنکه از ما بیع نسیه و بیع سلف و بیع مساقات و عقودشرعی دیگری بخواهند فقط چند هزار دلاری وجه الالتزام طلب میفرمایند تا همان هفتاد هشتاد میلیون دلاری را که از ارث بابای خدا بیامرزمان بما رسیده و در بانک مرکزی کوآلالامپور مانده است جیرینگی به حساب ما واریز بفرمایند
آقا ! نمیدانید ما توی چه انشر و‌منشری گیر افتاده ایم ! از یکطرف گرفتار حجت الاسلام آقای دو سر قاف هستیم از طرف دیگر این جنیفرها دست از سرمان بر نمیدارند . حالا اگر جنیفر لارنس بود یک چیزی ، میگفتیم «فدای پیرهن چاک ماهرویان باد هزار جامه تقوا و خرقه پرهیز » اما این جنیفر های بانکدار با آنکه میخواهند شصت هفتاد میلیون دلار پول بما برسانند آدم با دیدن قیافه شان میگوید : گر تویی طوبی گذشتم از بهشت .
May be art
See insights and ads
All reactions:
Siavash Roshandel, Miche Rezai and 52 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر