دنبال کننده ها

۳۰ تیر ۱۴۰۱

بذار خودم رو جا کنم


یک زن ایرانی - سپیده رشنو- بسبب مخالفت با حجاب اجباری توسط آدمخواران جمهوری نکبت اسلامی دستگیر و زندانی شده است.
حالا یک آقای محترمی بنام مهرداد سید عسکری عضو هیئت دبیران شورای گذار! از جمهوری اسلامی میخواهد او‌را اعدام کند!
چرا؟
چون این خانم کمونیست است و همه کمونیست ها باید بروند بالای دار !
یعنی یک عالیجنابی که قرار است فردا پس فردا پس از سرنگونی حکومت نکبت کاره ای بشود و دستش به دم گاوی بند بشود چند هزار کیلومتر دور تر از ایران ایستاده است و برای یکی از هموطنان مان حکم اعدام صادر کرده است. حالا اگر روزی روزگاری دری به تخته ای بخورد و این عالیجناب - که عضو هیئت دبیران شورای گذار ! هستند - صاحب پست و‌مقامی شدند لابد باید همه ما را دم کوره خورشید بگذارند و کباب کنند . اینطوری دیگر برای ریسمان و دار و گلوله هزینه ای را متقبل نخواهند شد!
بقول قدیمی ها :
بذار خودم‌رو جا کنم
اونوقت ببین چها کنم .
شرم هم خوب چیزی است والله. بنظرم بهتر است شورای گذار اسمش را عوض کند و بگذارد شورای عالی قضایی ! یک واژه اسلامی هم می تواند به دمبش بچسباند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر