دنبال کننده ها

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

انسان ابله

آقا ! اگر فحش مان نمیدهید و ما را به کفر و زندقه متهم نمیفرمایید باید به عرض تان برسانیم ما با هرچه دین و مذهب است مخالفیم . اسلام و مسیحیت و زرتشتی و بودایی و یهودی و سگ پرست و گاو پرست و سنگ پرست هم ندارد .می خواهیم سر روی تن هیچ پیامبر و امام و موبد و اولیا الله نباشد . آب مان هم با هیچ خدا و الله و گاد و پروردگار و یزدان و یهوه و ایزد و قدوس و کبیر و مبین و جلیل و ارحم الراحمین و ستار العیوب و خیر الماکرین وذات لایزال و قادر مطلق به یک جو نمیرود.
هیچ ارادتی هم به کشف و شهود و سلوک و حضور ‌وشطح و طامات نداریم .
گاهی اوقات که دل مان از اینهمه بلاهت و حماقت انسان بدرد می آید به خودمان میگوییم : حیف آدمیزاد نیست که این چهار روزه عمر کوتاهش را صرف اباطیلی می کند که چند هزار سال پیش از زبان شیادی یا شیادانی بیرون آمده و بشریت را به چنین طاعون و قانقاریای علاج نا پذیری مبتلا کرده است ؟
دانشمندان میگویند در کهکشان هشت میلیارد و پانصد میلیون سیاره دیگر وجود دارد که از نظر وسعت و شکل و کیفیت آب و هوایی مشابه کره زمین است ( توجه بفرمایید هشت و نیم میلیارد ) آنوقت ما شیعیان خاک بر سر مرتضی علی؛ خیال میکنیم که حضرت باریتعالی شش روز نشسته است و همه کائنات را بخاطر گل جمال امام تقی ‌وامام نقی و اهل بیت و چهارده معصوم خلق کرده است و روز جمعه هم رفته است خستگی در کرده است و اگر بسبب نعمت هایی که بما ارزانی داشته روزی هفده بار بنده درگاهش نشویم و خایه مبارکش را نمالیم ما را روانه دوزخ خواهد کرد و در آنجا کنده نیمسوز توی ما تحت ما فرو خواهند کرد
آخر ابله تر از چنین جانورانی هم موجودی یافت می شود؟
May be an illustration of 1 person
All reactions:
Aziz Asgharzadeh Fozi, Ali Rad and 65 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر