دنبال کننده ها

۱ مرداد ۱۴۰۳

ملا نامه (۲)

ملا نامه ( ۲)
استخاره
یک حجت الاسلام ایرانی که هیچ میانه ای با حکومت ملایان ندارد و سالها رنج زندان و داغ ودرفش حکومت نکبت اسلامی را کشیده است داستانی را تعریف میکند که عمق عقب ماندگی فکری برخی از خلایق هموطن را نشان میدهد .
او میگوید : مردی ایرانی از امریکا بمن در قم زنگ میزند و میگوید :
حاج آ قا! من پنج سال است با یک خانم ایرانی زندگی میکنم و تازگی ها تصمیم گرفته ایم ازدواج کنیم . از شما میخواهم استخاره ای برایم بگیرید آیا خوب است با این زن ازدواج کنم یا بد !
آقای حجت الاسلام با نوعی خشم درونی میگوید : آخر مرد حسابی ! تو پنج سال است با زنی زندگی میکنی هنوز او را نشناخته ای ، آنوقت توقع داری من با باز کردن صفحه ای از یک کتاب سرنوشت تو را تعیین کنم؟
———-

حمید نظری میگوید :
من ۱۸ سال پیش آمدم انگلیس و اوایل در یک رستوران ایرانی کار میکردم .
صاحب مغازه دکترای مکانیک داشت و ۳۰ سال انگلیس زندگی میکرد زن انگلیسی و ۲ پسر داشت.بعد از تدریس در دانشگاه مستقیم به مغازه می آمد هر هفته جمعه ها قبل از وارد شدن به مغازه در اوج شلوغی یکساعت در ماشین می ماند و چیزی میخواند.
از یکی از همکارها که سالها آنجا کار میکرد پرسیدم چرا نمیاد تو ؟
گفت دارد دعای کمیل میخواند !
May be an image of text
See insights and ads
All reactions:
Karim Akhavan, Susan Azadi and 80 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر