دنبال کننده ها

۱۸ شهریور ۱۴۰۱

گی روف

می پرسد : آقا ! شما میدانی « گی روف » یعنی چه؟
میگوییم : گی روف؟ گی روف دیگر چیست؟ نکند نام سفیر جدید روسیه باشد؟
میگوید : ای آقا ! شما هم انگار از عالم و آدم بی خبری ها!
میگوییم : نه آقا ! شما هم ما را دستکم گرفته اید ها ! ما خودمان یکپا «کعب الاحبار » هستیم ! چندان هم از امورات دنیابی خبر نیستم. مثلا میدانیم که پیراهن چاک چاک حضرت سید الشهدا در صحرای کربلا پیدا شده و حالادر دست طالبانی هاست ! میدانیم پارسال هم نیزه شکسته ابا عبدالله الحسین در دشت کربلا پیدا شده بود که شیعیان مرتضی علی کم مانده بود همان نیزه را توی هر چه نابدتر خودشان فروکنند . همین امروز هم‌پیراهن حضرت آدم در عربستان پیدا شده که سه تا هم دکمه دارد !
خب حالا بفرما ببینیم این « گیروف» حضرتعالی کیست و چه مقام ارجمندی دارد .
میگوید : میدانی آقا جان ! وقتی بلبل پنج تا تخم میگذارد از پنج تا تخمی که گذاشته چهارتایش بلبل میشود و پنجمی میشود گی روف ! گی روف یعنی گه پاک کن . یعنی پاک کننده گه!
گی روف یعنی پرنده ای که کارش فقط و فقط پاک‌کردن گه بلبلان است
نه آوازی میخواند . نه چهچه ای میزند و نه قربان صدقه گلی میرود . فی الواقع رفتگر آشیانه بلبلان است . او را میگویند گی روف!
میگویم : خب! حالامنظور حضرتعالی چیست؟ مارا چیکار به گی روف ها ؟
میگوید : هیچی آقا ! فقط میخواستیم بگوییم این وزیران و وکیلان و سرداران و امامان جمعه و استانداران و دالانداران مملکت ما همان گی روف ها هستند که حالا از بخت بدمان بر گرده ما سوار شده و فرمانروایی میفرمایند .عرض دیگری هم نداشتیم
***
این هم عکس پیراهن سه دکمه حضرت آدم که در عربستان به نمایش گذاشته شده .
ما تا حالا خیال میکردیم حضرت آدم علیه السلام با برگ درخت انجیر عورت مبارک را می پوشانده اند حالا فهمیده ایم که ایشان پیراهن کریستین دیور به تن داشته آنهم با سه دکمه و یک جیب !
ای خدا کجایی ؟ بیا نجات مان بده !
No photo description available.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر