دنبال کننده ها

۸ مهر ۱۴۰۱

اسم من مهساست

اسمم مهسا امینی است
(از توییتر)
‏دختر عمویم کلاس هفتم است. میگوید توی مدرسه اخوند اوردند راجع به حجاب برامون
صحبت کنه،
یک نفر بدجوری میپره به اخونده و میگه: شما به خاطر موهامون مارو میکشید
اخونده عصبانی میشه میگه : بیا بگو ببینم اسمت چیه تو
دختره میگه : من مهسا امینیم
‏⁧‫——-//
‏در بند ۲۰۹ اوین:
‏- تو رو چرا گرفتن؟
‏+ آهنگ خوندم
تو رو چرا گرفتن؟
‏- صبحونه خوردم
تو رو چرا گرفتن؟
‏× توییتری بودم
تو رو چرا گرفتن؟
‏÷ نخبه بودم
تو رو چرا گرفتن؟
‏● بهشون گفتم مهسا سکته نکرده کشتینش
‏⁧‫———//-//———
‏پلیس مرزی آمریکا پرسید چه اتفاقی داره تو ایران می‌افته؟
‏گفتم : مردم بیدار شدن، دارن جمهوری اسلامی رو بیرون می‌کنن.
‏خندید گفت “:
Mullahs are not smart enough not to fuck with women”
‏یعنی آخوندا انقدر با‌هوش نبودن که با زنها در نیوفتن.
‏بهتر از من می‌دونست چه اتفاقی افتاده!
‏#⁧//:::::
‏دقایقی پیش در اکباتان رخ داد !
‏صدای مرگ بر خامنه ای از خونه ها میومد ،موتورسوارها اومدن .
‏یکی‌شون داد زد وگفت : بیا پایین
‏صدا جواب داد : نمیشه
‏موتوری پرسید: چرا ؟ تخمش رو نداری ؟
‏صدا گفت : نه مامانت پیشمه ، زشته 😂😂
-/-//////—
‏شما توییت کن «فراخوان»
۵ دقیقه بعدش میبینی ششصد هفتصد تا از جوانان رشت جمع شدن یه گوشه ، یکیشون دستش تا کتف تو کون آخونده، اون یکی داره جفت پا میره تو صورت لباس شخصی، یکم اونور تر هم یکی فندک گرفته زیر پلیس ضد شورش غر میزنه که این کسکش چرا انقد سخت آتیش میگیره.
‏آمادگی میدانی ۱۰/۱۰.
May be an image of 3 people and text

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر