دنبال کننده ها

۲۲ مرداد ۱۴۰۱

من جان بولتون نیستم

این آقای اخمالو، جان بولتون مشاور امنیتی پیشین آقای ترامپ و یکی از راست های جنگ طلب امریکاست
این آقای خندان دست راستی هم شخص شخیص خودمان هستیم.
چهل سال پیش آقای جمهوری اسلامی میخواست ما را آونگ دار کند فرار کردیم آمدیم ینگه دنیا
حالا در امریکا میخواستند آقای جان بولتون را به تیر غیب گرفتار کنند که گویا اف بی آی با خبر شدو نقشه شان را بر آب کرد.
امروز از صبح که از خواب پاشدیم از اینجا و آنجای دنیا بما زنگ میزنند و میگویند گیله مردجان ! مواظب باش ترا بجای جان بولتون هدف تیر و ترقه نفرمایند و ولایت مان یکوقتی خدای ناکرده بی کدخدا نشود .
آذرجان هم برایم چنین نوشته است :
«گيلي جانم ، از امروز كه خبر رو شنيدم دل تو دلم نيست . تو رو خدا - همون خدايي كه من و تو خيلي خيلي قبولش داريم ! - پایت را از خونه بيرون نذار، اگر هم شيطان گولت زد يك تابلوي بزرگ با زبان فارسي و انگريزي بنويس بيندار به گردنت كه :
به همون دو دست بريده ابر فرض ، من جان بولتون نيستم ، گيله مرد هستم و از او خيلي خوش تيپ ترم ، همه كاراتون عوضيه ، لطفا شده يكبار اشتباه نكنيد »،
والله از این زاغ سار اهرمن چهرگان هر کاری بر میآید . یکوقت دیدی ما را جای جان بولتون گرفتند سرمان را گوش تا گوش بریدند ! برویم سوراخ سنبه ای پیدا کنیم مخفی بشویم !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر