دنبال کننده ها

۲۲ بهمن ۱۴۰۰

کوچه آشتی کنان

آقای امریکا و آقای روس برای هم شاخ و شانه میکشند. آقای بایدن همین حالا به همه امریکایی ها اخطار کرده است طی بیست و چهار ساعت خاک اوکراین را ترک کنند . یکبار دیگر سایه سیاه و شوم جنگی خانمانسوز بر سراسر گیتی گسترده شده است. توپ و تانک و خمپاره انداز و هواپیماهای جنگی و هزار نوع ابزار و آلات آدمکشی به صف ایستاده اند که بارانی از بمب و گلوله بر سر آدمیان ببارانند .
اگر جنگی در گیرد بدون شک دامن بشریت را خواهد گرفت و خشک و تر را با هم خواهد سوزانید و ویرانی های دهشتناک بر جای خواهد گذاشت.
اگر جنگی در گیرد دامنه اش تا فراسوی جهان گسترده خواهد شد .
ما بعنوان آدمیانی که با هر نوع جنگ و خون و خونریزی مخالفیم باید فریاد اعتراض مان را بلند کنیم و در برابر پوتین و چکمه و حشرات الارض چینی و اسلامی و داعشی و طالبانی بایستیم .
من که از ابتذال این جهان هشلهف به تنگ آمده ام دست به دامان طنز میشوم و خطاب به آقای امریکا و آقای پوتین و آقای حجت الاسلام و آقای کون چون تانک می گویم : مگر در اوکراین کوچه آشتی کنان وجود ندارد ؟ بیایید سری به کوچه آشتی کنان بزنید و توپ و ترقه و تفنگ و موشک و بمب های تان را زمین بگذارید و به همدیگر صبح به خیر و شب به خیر بگویید و دست همدیگر را بفشارید که جهان زخمی و درد مند امروز دیگر تاب تحمل جنگ و کشتار و ویرانی و بیخانمانی را ندارد .
May be an image of outdoors and brick wall

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر