دنبال کننده ها

۱۲ مهر ۱۳۹۹

حاج آقا ترامپ


زن مان اسم مان را گذاشته است حاج آقا ترامپ !
آن قدیم ندیم ها هم که آقای دابلیو بوش داشت خیابان های بغداد را با تانک ها و موشک هایش شخم میزد زن مان اسم مان را گذاشته بود حاج آقا بوش !
ما همان زمان ها هوارمان در میآمد که آخر چرا حاج آقا بوش؟
میگفت : برای اینکه مثل آقای بوش خرابکار هستی ! فقط بلدی خرابکاری بکنی!
حالا هم شده ایم حاج آقا ترامپ !حالا چرا؟ خدمت تان عرض میکنیم:
آقا! چند وقت پیش ما با رفیق مان رفتیم کوهنوردی . کوهنوردی که چه عرض کنیم ؟ همینطور یک تپه ای را گرفتیم رفتیم بالا. بگذریم از اینکه وسط راه آب مان تمام شد و کم مانده بود به شهدای تشنه لب صحرای کربلا بپیوندیم اما با هر جان کندنی بود دو سه کیلومتری رفتیم بالا و بسلامت برگشتیم . ما برای اینکه صورت مان زیر آفتاب نسوزد یکدانه از این کلاههای لبه دار قرمز رنگ گذاشته بودیم روی سرمان . از قماش همان کلاه هایی که جناب پرزیدنت ترامپ گاه و بیگاه روی سرشان میگذارند ..
وقتی از کوهنوردی برگشتیم دیدیم زن مان اسم مان را گذاشته است حاج آقا ترامپ .
حالا هم هر وقت از دست ما ن عصبانی یا بقول همولایتی ها ی مان « جان به سر » میشود می‌گوید : آقای حاج آقا ترامپ چرا فلان کار را کردی؟ آقای حاج آقا ترامپ کجا بوده ای؟ آقای حاج آقا ترامپ چرا دیر آمده ای؟
آخر شما را به حرضت عباس ! ما کجای مان شبیه حاج آقا ترامپ است ؟حالا اگر بگویید شبیه آقای جان بولتن هستی یک حرفی اما حاج آقا ترامپ ؟! خدا آن روز را نیاورد به لطفه و کرمه!
یک داستان دیگری هم برای تان بگوییم برویم پی بد بختی های مان :
آقا!
به گلوی عطشان حضرت علی اصخر! اگر همین امروز یکی از ما بپرسد بزرگ‌ترین آرزویتان چیست هفت قدم بطرف قبله بر میداریم و به کلام الله مجید قسم جلاله میخوریم که : بزرگ‌ترین آرزوی مان این است یک روز صبح بعد از خوردن صبحانه و نوشیدن یک فقره قهوه دبش ، پای این بوته یاس بنشینیم و پای مان را دراز کنیم و بدون هراس از ملامت های عیال با دلی خوش و لبی خندان یک فقره سیگار فرد اعلای ینگه دنیایی چاق کنیم و دودش را به آسمان بفرستیم و بگوییم : آخی! زندگی چقدر زیباست.
آقا ! خدا بسر شاهد است این رفیق سابق مان آقای باراک اوباما هم که آنقدر قدرت داشت برود توی دهکوره های پاکستان آقای بن لادن را مستقیما به بهشت برین رهنمون بشود عینهو خودمان به چنین درد جانگزایی گرفتار است و از عیالش می ترسد .
هنوز هم اگر از آقای اوباما بپرسید چه آرزویی دارید خواهد گفت همان آرزویی که آقای گیله مرد دارند
دروغ نمی گوییم به قمر بنی هاشم !
Image may contain: one or more people, hat, sunglasses, outdoor, closeup and nature

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر