دنبال کننده ها

۱۱ مهر ۱۳۹۹

صد ها چراغ دارد و بیراهه میرود .

 هر چه گفتیم آقانکن  . اینقدر سرتق نباش . اینقدر عالم و آدم را با خودت دشمن نکن . اینقدر آن دهان صاحب مرده ات را باز نکن . اینهمه  پرت و پلا نگو . حرف ما را نشنیدی که نشنیدی .

هرقدر داد زدیم،  ناله و ندبه کردیم که : آقای من ! رییس من ! جان من ! اینقدر دروغ نگو . اینقدر خودت را رسوای خاص و عام نکن . اینقدر آبرو ریزی نکن . نگو که کلیه  آمیزاددر جای مخصوصی توی قلب شان است !  آخر تو به قلوه و بیضه و خایه و امعا و احشای آدمیزادگان چه کار داری ؟

هر چه ندبه و استغاثه کردیم که : پدر آمرزیده ! دروغ میگویی بگو . چاخان میکنی بکن . بد زبانی میکنی بکن . اما جان مادرت ، جان پدر و پدربزرگ بزرگوارت،  بیا  مردانگی کن و همین پوزه بندی  را که عالم و آدم از ترس عالیجناب کرونا جلوی دهان شان می بندندجلوی آن پوزه ات ببند 

حرف ما را نشنیدی که نشنیدی 

می بینی حالا ما را توی چه انشر و منشری گیر انداخته ای ؟ می بینی در چنبر چه بلاهایی گرفتارمان کرده ای آقای رییس جمهور ! ؟ 

ما تازه دل مان را صابون زده بودیم بنشینیم دور دوم چماق کشی ها و قداره کشی های شما و آ ن پیر مردآلزایمری  را تماشا کنیم و یک عالمه فحش های تازه یاد بگیریم . دل مان میخواست به هر دوز و کلکی که هست شما دوباره رییس جمهور مان بشوید تا برای چهار سال دیگر  ما از خجالت نتوانیم سرمان را جلوی دوست و دشمن بلند کنیم و بگوییم شهروند ینگه دنیا هستیم . 

دل مان میخواست شما دوباره رییس جمهور ما بشوید بلکه این اداره جلیله مالیات که هر ساله شیره جان مان را میمکد دست از سرمان بردارد و ما هم مثل شما هفتصد و پنجاه دلار مالیات سالانه بپردازیم و با خیال راحت برویم برای خودمان غاز چرانی !  حیف شد که کرونا گرفته اید آقای رییس جمهور . ما بیشتر دل مان برای آن بانوی اول امریکا  میسوزدکه  آن طفلکی به آتش شما سوخته است .

یعنی توی آن کاخ سفید به آن بزرگی یکنفر پیدا نمیشد محض رضای خدا این شعر سعدی را برای تان بخواند و شما را از چنین مخمصه ای برهاند ؟

ای روبهک ! چرا ننشینی به جای خویش ؟

با شیر پنجه کردی و دیدی سزای خویش 

دشمن به دشمن آن نپسندد که بی خرد 

با نفس خود کند به مراد و هوای خویش 

از دست دیگران چه شکایت کند کسی 

سیلی به دست خویش زند بر قفای خویش 

چاه است و راه و دیده بینا و آفتاب 

تا آدمی نگاه کند پیش پای خویش 

چندین چراغ دارد و بیراهه میرود 

بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش 

ما دل مان برای دروغ ها و عربده کشی های تان تنگ میشود آقای رییس جمهور .ایضا دل مان برای فرست لیدی مان تنگ میشود آقای رییس جمهور !  امیدواریم کرونا را هم فتیله پیچ کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر