دنبال کننده ها

۸ مرداد ۱۴۰۳

موریس

این رفیق مان آقای موریس ؛ اینجا در شمال کالیفرنیا دهها هکتار باغ زیتون دارد . از آن جمهوریخواهان دو آتشه است که اگر دو کلام در باره بوش و ریگان و ترامپ و کله گنده های حزب جمهوریخواه بگویی یقه ات را میدراند .
هر وقت به سراغم میآید می بینم ده - دوازده کیلو به وزنش اضافه شده است . آقای موریس مدام در حال رشد افقی است .
به من میگوید تو تنها دموکراتی هستی که با او رفاقت دارم . از دموکرات ها بدم میآید .
من هم مدام سر بسرش میگذارم و کفرش را در میآورم . با همه این احوال ؛ آقای موریس آدم راست و درستی است . عینهو بچه ها را میماند . دوز و کلک توی کارش نیست . تنها بدی اش این است که طرفدار سر سخت جمهوریخواهان است .
پریروز توی شهر ما انگاری از آسمان آتش میبارید ؛ آنچنان داغ بود که آدم می ترسید کله اش را از اتاقش بیرون بیاورد . علاوه بر این ؛ کوههای اطراف شهر مان هم همچنان در آتش میسوزند .
آقای موریس بمن زنگ میزند شروع میکند به کرکری خواندن . من هم دو سه تا جوک در باره بوش و ترامپ برایش تعریف میکنم کفرش را در میآورم .
آقای موریس از من می پرسد : حالا گرمای شهر تان چقدر است ؟
میگویم : صد و چهار درجه .
قهقهه خنده را سر میدهد و میگوید : خداوند دارد شما دموکرات ها را برای رفتن به جهنم آماده میکند!
No photo description available.
See insights and ads
All reactions:
Farrokh RiazSadri, Nasser Darabi and 14 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر