دنبال کننده ها

۲ اسفند ۱۳۹۶

مزد مزدوری ....


آقای ابراهیم یزدی یکی از اضلاع مثلث بیق که سالهای سال با حیله سامری و فتنه گوساله گری ، پیزر لای پالان فرومایه مردی از تبار زاغ ساران بی آب و رنگ می چپانید و از چنین اهریمنی "امام امت" ساخت و نکبت حکومت اسلامی را دامنگیر نسل ها کرد ، اکنون حتی در آرامگاهش هم از همان نکبتی که برای مان هدیه آورده بود در امان نیست و سربازان گمنام امام زمان سنگ قبر او را می شکنند تا مزد مزدوری او را بصورت نقد پرداخت کنند.
ما به افسون تو افتادیم از پا. اما
نسل نو می نگذارد به لبانت لبخند
ابراهیم یزدی که سالها پیش از انقلاب محرم خداوند تباهی و سیاهی یعنی خمینی بود و در آمریکا برای او خمس و زکات و سهم امام جمع می‌کرد و بابت همین مزدوری و وطن فروشی به مقام وزارت امور خارجه رسیده بود اکنون نه تنها مورد لعن و نفرین میلیونها تن از مردم ایران است بلکه این مار خوار اهرمن چهرگان حتی تحمل چنین مرده بی آزاری را هم ندارند و مزد مزدوری او را با شکستن سنگ قبرش می‌دهند
بقول مولانا :
تو درون چاه رفتستی ز کاخ
چه گنه دارد جهان های فراخ؟
حکیم توس می‌فرماید :
به بازیگری ماند این چرخ مست
که بازی بر آرد به هفتاد دست
زمانی به باد و زمانی به میغ
زمانی به خنجر زمانی به تیغ
زمانی دهد تخت و گنج و کلاه
زمانی غم و خواری و بند و چاه....

۱ نظر:

ناشناس گفت...

امام زبل‌تر از همه شبه روشنفکران بود. تنها کسی که به خوبی و قبل از عنقلاب اسلامی خطر را درک کرد زنده یاد شاپور بختیار بود. هر چه بر سر دوستانش فریاد زد که آنچه می‌خواستیم به دست آمده هیچکس گوش نکرد. چه خوب متوجه شده بود که دیکتاتوری نعلین از حکومت نظامی بدتر است.

ارسال یک نظر