دنبال کننده ها

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

من با هر پیامبری دشمنم

این یادداشت را یکی از دوستان فیس بوکی برای من نوشته است . بخوانید :
جناب گیله مرد
چون بشما در موضع شعر و شاعری و نویسندگی احترام قایلم حتی اگر نپسندم ، ولی گاهی باید مخالفتم را با این نوشتارهای شما در مورد خدا و دین بویژه اسلام عرض کنم .
اولا نمیدانم که معنای قاصم الجبارین را چه میدانید و چقدر وجود یک قاصم برای شکست جبار لازم است .
دیگر اینکه از ۱۱۴ سوره قران ۱۱۳ تای آن بنام «خداوند بخشنده مهربان » شروع میشود و یا یکی از القاب بسیار ذکر شده خدا « ارحم الراحمین” است و تازه با بودن یک قاصم الجبارین این همه ظلم و ستم است و وای بوقتی که بشر میدانست قاصمی برای شکستن جبار نیست و بقیه القاب هم بیشترشان اسامی خداوند هست
با احترام وارادت
———————-
و اما پاسخ گیله مردانه ما :
دوست عزیز
هر کسی حق دارد به دینی یا آیینی دلبسته باشد یا مخالف آن باشد ، من به هیچ دین و آیینی اعتقاد ندارم و مطمئن هستم که از بسیاری از پیامبران و امام های دروغین، پاک تر و بیگناه تر و فرهیخته تر و راستگو تر وشریف تر و بی آزار تر هستم
اما شما که از «ارحم الراحمین » سخن میگویید آیا میدانید در همان قرآن ۱۶۹ بار واژه خوفناک « اقتلوا» بکار رفته است
نمونه اش سوره بقره :
بقره:191
وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ
و هركجا بر آنها [متجاوزين كمين كرده، با مهارت] دست يافتيد بكُشيدشان و از آنجا كه بيرونتان رانده‌اند بيرونشان كنيد و [بدانيد] فتنه از كُشتن سخت‌تر است و با آنها در حريم مسجدالحرام نجنگيد مگر آنكه با شما در آن مكان بجنگند. پس اگر با شما جنگيدند، پس آنها را بكُشيد. چنين است سزاي كافران.
رفیق جان من با هر پیامبری که امر به کشتن میکند دشمنم ، حالا این پیامبر آقای مارکس و لنین و‌استالین باشد یا مائو تسه تونگ و روح الله و کلیم الله و آقای پل پوت
قربان آن صفایت
See insights and ads
All reactions:
Zari Zoufonoun, Farrokh RiazSadri and 10 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر