دنبال کننده ها

۳ فروردین ۱۴۰۳

نوا جونی برنده جایزه بهترین نویسنده

نوا جونی که مثل بابا بزرگش مدام سرش توی کتاب است دیروز برنده جایزه « بهترین نویسنده » شد.
نوا جونی از همان کودکی به کتاب و کتابخوانی علاقه بسیار داشت و هروقت میخواستیم هدیه ای برایش بگیریم میگفت بجای عروسک و کفش و‌لباس برایم کتاب بیاورید
من هر وقت به دیدنش میرفتم می دیدم نشسته است کتاب می خواند . کیف میکردم و میگفتم تره به تخمش میره حسنی به بابا بزرگش .
از صمیم قلب خوشحالم که نوه جانم اهل کتاب است و امیدوارم مجموعه داستان ها و نوشته هایش را هم چاپ کند
اصلا آقا میخواهم آنقدر زنده بمانم ببینم روزی روزگاری نوا جونی برنده جایزه نوبل ادبیات شده است! آرزوی محالی است ؟ مگر خانم گابریلا میسترال نویسنده و‌شاعر شیلیایی که جایزه نوبل ادبیات گرفت مثل نوا جونی نبود که از کودکی کتاب میخواند و قصه می نوشت ؟ آدمیزاد با آرزو زنده است دیگر .
تبریک به نوا جونی و‌تبریک به خودم که چنین نوه اهل قلمی دارم
نوا جونی پس از دریافت جایزه اش به مامانش گفته بود:
Mom! I've become like Grandpa!"
مامان ! من هم مثل بابا بزرگ شدم ها !
See insights and ads
All reactions:
Susan Azadi, Mina Siegel and 144 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر