دنبال کننده ها

۱ دی ۱۴۰۲

آقایی که حامله بود

آقا ! ما در بحار الانوار و اصول کافی و مفاتیح الجنان خوانده بودیم هروقت خداوند عالمیان سیصد و سیزده نفر بنده مومن مسلمان شیعه خالص مرتضی علی در دنیا داشت آنوقت آقام حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه ظهور میفرماید و دنیا را پر از عدل و داد میکند .
حالا ما با اینهمه کمالات و معرفت مانده ایم حیران که خدایا خداوندا بارالها ! چرا با اینهمه « مردمیدان رضا و تسلیم تیر قضا» و ایضا اینهمه مومنان خلص و خالصی که در دستگاه حکومت اسلامی از ژاپن تا پتل بورگ سرگرم خدمت به خلق خدا هستند و در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و شورای تشخیص مصلحت نظام و وزارت جلیله معارف و وزارت اوقاف و وزارت جهاد سازندگی و دستگاه عدلیه و شهرداری تهران و دهداری سولقان سفلی اینهمه حجت الاسلام و‌ثقه الاسلام و موید الاسلام و موید الدین و چماق الشریعه و اینهمه حاج آقا و حاجی زاده صاحب ریش و‌کوپال گوش تا گوش نشسته اند ، حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه در ظهورشان تعلل میفرمایند و این سعادت را بما نمی دهند بلکه ما هم چشمان مان به جمال انور آقای مان روشن بشود و بقول گفتنی ها ما هم درک زمان سلطنت حقه را بکنیم و چهار روز معنی عدالت را بفهمیم
یک عین الدوله هم نداریم که بیاید اینها را سوار گاری بکند دور شهر بگرداند شلاق بزند به اردبیل تبعیدشان بکند و زیر گوش شان بخواند :
از من بگوی حاجی مردم گزای را
کو پوستین خلق به آزار میدرد
حاجی تو نیستی شتر است از برای آنک
بیچاره خار میخورد و بار میبرد
یکی از همین مومنان متقی آقای فلانی است که سالها از مدیران عامل پارس جنوبی بوده است .
این آقای فلانی چندوقت پیش آمده بود از پایان نامه جعلی خودش در پردیس بین المللی صنعتی شریف واقع در جزیره کیش دفاع بکند .
در این جلسه یکی از داوران پرسید :
جناب آقای فلانی ! آیا خودتان پایان نامه تان را نوشته اید ؟
آقای فلانی بادی به غبغب انداخت و گفت : بسمه تعالی ! بله استاد! مگر میشود کس دیگری پایان نامه ام را نوشته باشد ؟ سال‌های سال زحمت کشیده و‌خون جگر خورده ام !
استاد گفت :پس لطفا بروید صفحه ۹ پاراگراف دوم ، ببینید چه نوشته اید.
نوشته اید :من در زمان نوشتن این پایان نامه حامله بوده و شوهرم بمن کمک کرده است !
No photo description available.
See insights and ads
All reactions:
Zari Zoufonoun, Mina Siegel and 50 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر