دنبال کننده ها

۱۱ مهر ۱۴۰۱

من مره قوربان

یکی از یکی پرسید : اسمت چیست؟
گفت : هیبت الله
گفت: راستی راستی اسمت هیبت الله است یا میخواهی ما را بترسانی؟
حالا حکایت ماست .
این آقای پروفسول ! هوشنگ امیر احمدی کاندیدای مادام العمر ریاست جمهوری ایران ، به سبک و سیاق همه حقه بازان عالم بیانیه ای داده اند و پای بیانیه هم امضا کرده اند هوشنگ امیر احمدی استاد ممتاز و دبیرکل سازمان آبان و هموند سامانیان!
ما وقتی این بیانیه را خواندیم گفتیم : اوه مای گاد ! من مره قوربان ! کی باید برود اینهمه راه را؟ خودم خان هستم کاکام سلطان ، خودم پیرهن ندارم داداشم تنبان !
کاری به بیانیه ایشان نداریم فقط می خواستیم بگوییم وقتی با اهن و تلپ پای بیانیه تان می نویسید « استاد ممتاز » ما بد جوری ترس ورمان میدارد و تن مان شروع میکند به لرزیدن چرا که این روزها آنقدر استاد و استاد ممتاز و استاد عالیقدر و دانشمند محترم و مفسر و تحلیلگر سیاسی از زمین و آسمان میبارد که بعید نیست آقای آسیب شناس وطنی هم با داشتن درجه دکترای آسیب شناسی از دانشگاه« نیست در جهان » یکباره به سرش بزند و یک «استاد ممتاز » هم جلوی اسمش بگذارد و بگوید استاد ممتاز دانشگاه سوربن هست و ما جماعت استاد ندیده را زهره ترک بفرماید .
ایضا میخواستیم جسارتا بپرسیم این سازمان عریض و طویل «آبان و هموند سامانیان » دیگر چه صیغه ای است ؟ این چه جور سازمانی است که ما تا امروز نامش را نشنیده بودیم ؟
هموند سامانیان یعنی چه ؟ یعنی ایشان می خواهند ما را برگردانند به دوره نوح و‌یحیی و الیاس سامانی؟نکند میخواهند سمرقند یا بخارا را هم پایتخت حکومت سامانیان و سازمان آبان بفرمایند ؟
خدایا ! خداوندا ! پروردگارا ، ما را از دست این استادان و استادان ممتاز و پروفسول ها و دکاتره و سامانیان و ساسانیان و هخامنشیان نجات بده !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر