دنبال کننده ها

۳۱ شهریور ۱۴۰۱

سخنرانی آقای لکوموتیر در سازمان ملل

بسم الله القاصم الجبارین
انا لله و انا الیه الراجعون
با سلام و درود خدمت صندلیهای عزیزانقلابی ؛ من رییس القاتلین ، فرزند مش ممقلی- مسمی به لوکوموتیر - دارای درجه دکترا از حوزه علمیه تاجیکستان و ایضا روسستان و چینستان، ازکشور اسلامی انقلابی اختلاسی ایران خدمت تان رسیده ام و پیام آزادی و عدالت برایتان آورده ام . همان عدالتی که امت انقلابی ایران از آن بر خوردار است و در سایه همین آزادی و عدالت اسلامی هم اکنون در خیابان‌های ایران به نوازش ماموران انتظامی و برادران جان بر کف بسیجی اشتغال دارند ،
من با پیام آزادی به این مکان مقدس آمده ام . بله آزادی از قید و بند تمام کسانیکه سالها با تبختر و اهن و تلپ های مستکبرانه بر روی شما صندلی های عزیز نشسته و بر شما تکیه داده اند و من - رییس القاتلین - امسال با حضورم شما را خالی از سکنه میکنم
ازبرادران وخواهران متعهد انقلابی عزیزی که قدم رنجه فرموده و مکان مناسبی برای خواب قیلوله و چرت های انقلابی پیدا کرده وما و دولت ما و مقام عظمای ولایت راسرفراز فرموده اند سپاس بسیار دارم .
صلوات جلی ختم بفرمایید تا چرت مستکبران و عوامل صهیونیزم بین المللی پاره بشود
و من الله التوفیق ، که خداوند از همه گردن کلفت تر است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر