دنبال کننده ها

۳۰ مرداد ۱۴۰۱

چه گلاب گرانقیمتی

درمجتمع فولاد مبارکه اصفهان دزدی شده است ! نه اینکه خیال کنید یکی رفته است با چکش و دیلم گاو صندوقش را شکسته و چند میلیون تومانی کش رفته است . نه . آنجا آقایان مومنان نشسته اند میلیاردها تومان یا دلارش را بالا کشیده اند.
در تحقیقاتی که بعمل آمده معلوم شده است فقط یک فقره یکصد و نود میلیارد تومان بابت ادکلن و کت و شلوار مسئولان محترم سند سازی شده است.
باز خدا را صدهزار مرتبه شکر که انشاالله تعالی این آقایان اهل منقل و چپق و دود و دم و تریاک و آن زهر ماری ها نبودند (شاید هم بودند و از بودجه محرمانه استفاده میکردند! )و گرنه یک صورتحساب سیصد چهار صد میلیارد تومانی هم بابت تریاک سناتوری و چپق دسته طلایی و کنیاک هنسی و ودکای اسمیرنف و زغال کله گنجشکی نجف آباد سفلی روی دست مان میگذاشتند .
ما میگوییم : آقا این خبر ها سراپا دروغ است و این عوامل استکبار جهانی می خواهند این حاج آقاهای مومن خدا ترس نماز خوان را بدنام کنند . میدانید چرا ؟ برای اینکه اولا مسئولان محترم جمهوری عزیز اسلامی هیچکدام شان ادکلن مصرف نمیکنند . دوم اینکه همگی شان از دم بوی پهن و تپاله می‌دهند . سوما اینکه در سفرهای فرنگستان گاهگداری گلاب قمصر کاشان به سر ‌‌روی شان میمالند، چهارم اینکه کت و شلوارشان را معمولا از بازار کهنه فروشان شاه عبدالعظیم میخرند که معمولا بر تن شان زار میزند. لاجرم می پرسیم مگر قیمت گلاب چقدر است آقا ؟ مگر قیمت یک دست کت و شلوار شابدولعظیمی چند هزار در صد بالا رفته است ؟
چرا حاج آقاهای خداترس را بدنام میکنید ؟
ای بی انصاف ها درست است شما خواهر و مادر و وجدان ندارید اما بالاغیرتا از حساب و کتاب و متاب هم چیزی سرتان نمی شود ؟
در این گیر و دار که امت اسلام سرگرم چرتکه انداختن هستند تا ببینند قیمت یک شیشه گلاب اعلای قمصر کاشان چند میلیون تومان است یک آقا یا خانم دکتری هم آمده است توییت زده است که :
«امروز یک مریضی بمن گفت اندازه چهل هزار تومان برایم دارو بنویس . بیشتر بنویسی ندارم بدهم »
این توییت هم سراپا دروغ است آقا ! مگر میشود در مملکتی که مسئولانش یکصد و نود میلیارد تومان بابت گلاب قمصر و کت و شلوار شابدولعظیمی خرج میکنند یک آدمیزادی هم پیدا بشود بگوید پول دارو‌ندارم ؟ دروغ است آقا ! اگر باور نمیکنید تشریف ببرید از آقای قاضی القضات بپرسید.
شما را به خدا نگاهی به قیافه این وزیر نفت سابق و وزیر راه لاحق بیندازید. چنین قیافه درب وداغان زهره آب کنی که انگار همین حالا از گور برخاسته است اصلا می تواند ادکلن کریستین دیور یا حتی گلاب قمصر استفاده کند ؟
همان تپاله هم برای سرش زیادی است به حرضت عباس !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر