دنبال کننده ها

۱۷ تیر ۱۴۰۳

بر دیوار مهربانی

این یاد داشت را یک " آدم " بر روی دیوار مهربانی کرمانشاه گذاشته بود . بخوانیدش :
" سلام . جوانی هستم 26 ساله . گروه خونی 0 مثبت .حاضرم به کسی که احتیاج داره خون بدهم . یک پراید هم دارم میتونم کسانی را که مریض دارن جا بجا شون کنم . رنگ کار خونه هم بلدم . راستش خودم کارگر خدمات شهرداری ام ؛ انقدری حقوقم نیست که بخام کمک مالی کنم . خجالتم .
با تشکر از عوامل دیوار .
من وقتی این یاد داشت را خواندم یاد آن گفته شمس تبریزی افتادم که :
پرسید بواب که کیستی ؟
گفتم : این مشکل است . تا بیندیشم .
آنگاه میگویم :
پیش از این روزگار ؛ مردی بوده است بزرگ
نام او " آدم » من از فرزندان اویم.......
خدا را صدهزار مرتبه شکر که هنوز نسل " آدم " منقرض نشده است .
May be an image of flower
See insights and ads
All reactions:
Farrokh RiazSadri, Miche Rezai and 14 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر