دنبال کننده ها

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

میکی ماوس

دوره آن خدا بیامرز - که الهی نور به قبرش ببارد - ما یک رفیقی داشتیم که در هر انتخاباتی به مش غضنفر رای میداد
می پرسیدیم : مش غضنفر دیگر کیست ؟
میگفت : این فضولی ها بشما نیامده !
یک دایی مم رضا هم داشتیم که رفته بود جلوی صندوق رای گیری دست به سینه تعظیم غرایی کرده بود و گفته بود السلام علیک یا ذریه رسول الله ! السلام علیک یا ثامن الحجج علی بن موسی الرضا .
قاپوچی باشی ها سرش داد کشیده بودند که مرتیکه پدر سوخته، داری انتخابات را مسخره میکنی ؟
گفته بود : نه آقا جان ! مسخره کدام است ؟ معجزه ای که ما از این صندوق دیده ایم از حضرت ثامن الائمه ندیده ایم ! کدام معجزه از این بهتر که ما به مش حسن رای میدهیم اما نام کبلایی حسین از صندوق بیرون میآید ؟
از شما چه پنهان ما خودمان هم
یکبار که مجبور به رای دادن شده بودیم به صمد آقا رای دادیم.
حالا هم که دوباره مجبوریم
اینجا در ینگه دنیا در این انتخابات شرکت بکنیم نمیدانیم به یکی از این شاشوهای مافنگی- که نمی توانند شلوار خودشان را بالا بکشند- رای بدهیم یا به میکی ماوس؟ شاید هم به مرحوم ال کاپون رای دادیم !
اگر یادتان مانده باشد و خدای ناکرده مثل ما به بلای فراموشی و‌نسیان مبتلا نشده باشید در انتخابات ریاست جمهوری گذشته بیش از ۱۶۱ هزار نفر از اهالی محترم فلوریدا بجای هیلاری کلینتون و دانولد ترامپ به جناب میکی ماوس رای داده بودند ( نقل از مجله تایم ) ، ما هم به کوری چشم حسودان رفته بودیم به خانم جنیفر لارنس رای داده بودیم تا چشم حسودان بترکد.
خدا را چه دیدی ؟ امسال هم شاید رفتیم به همین خانم جنیفر لارنس رای دادیم . اگر چه ممکن است چیزی از سیاست و میاست نداند اما هر چه باشد آدم از دیدن آنهمه زیبایی و عشوه گری و ملاحت اش کیف میکند و هر لحظه نگران نیست مبادا تلنگش در برود و گهگاه یک فقره بادهای مشکوک از خودش صادر بفرماید
May be an image of 1 person and blonde hair
See insights and ads
All reactions:
Parviz Sadrian, Bijan Abhari and 13 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر