دنبال کننده ها

۱۵ آبان ۱۴۰۲

آقای شرم آور

آقا ! یکی بیاید ما را از دست این آقای شرم آور نجات بدهدو گرنه سر به کوه و بیابان میگذاریم یک جوری خودمان را سر به نیست میکنیم !
پریشب ها ما نشسته بودیم با همسرمان دنبال فیلمی، سریالی ، چیزی توی یوتیوپ می گشتیم . یکهو سر ‌‌و کله آقای شرم آور پیدا شد که میگفت : یک روز قبل از حمله حماس به اسراییل ، اف بی آی به من زنگ زده است گفته است :اگر آب دستت داری نخور چرا که قرار است یک حمله تروریستی خیلی بزرگ صورت بگیرد ! ما هم تا آمدیم بپرسیم چه خبر شده یک عده از ماموران اف بی آی ریختند خانه مان ما را با همان لباس خانه بردند به خانه امن!
( یادم میآید یکوقتی گفته بود از نوادگان رضا شاه یا ممد علیشاه یا شاید هم سلطان محمود غزنوی است میخواهد شاه بشود ! یکوقت هم گفته بود با آن آقای حنا بسته مو گلف بازی میکند و یک قانون اساسی هم برای ایران آینده نوشته و داده است دست آقای ترامپ! یکوقت هم گفته بود استاد دانشگاه هاروارد یا پرینستون است و قانون اساسی امریکا تدریس میکند .خوب شد نگفت از قوم و قبیله ماست آنوقت نمیدانستیم چه خاکی باید رو سر مان میریختیم ! )
آقا! پسرمان روانپزشک است ، ما حاضریم به پسرمان بگوییم این آقای شرم آور را که عینهو سگ کاهدانی مدام پارس میکند مجانی دوا درمان بکند چونکه دارد یواش یواش آقای «زجر آور »میشود . اصلا آقا حاضریم پول بلیط هواپیما و خورد ‌‌خوراکش را هم از جیب مبارک خودمان بپردازیم.
شما را به حضرت عباس بیایید ما را از دست این نواب اشرف والا نوه عبدالصمد میرزا نجات بدهید .
May be an image of 1 person, beard and suit
All reactions:
Nasrin Zaravar, Zari Zoufonoun and 12 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر