دنبال کننده ها

۳۰ مهر ۱۴۰۱

زهره ترک شدیم

هر روز صبح که سری به جناب فیس بوق میزنیم می بینیم یک پیام شداد و غلاظ برای مان میآید ومیگوید :
ای آقای فلانی! دست نگهدار ! آنچه را که می نویسی فقط خودت میخوانی و عمه جان تان ! . شما بمدت یکماه به زندان هارون الرشید گرفتار آمده و شمشیر آقای زال ممد ( موسوم به زاکر برگ ) بالای سر شماست . اگر تکان بخوری گردنت را خواهیم زد !پیام شان را هم به زبان کفار برای مان میفرستند تا بکلی زهره ترک مان بفرمایند !
Your account is restricted, only you can see this
Your posts will be moved lower in feed for 30 days
حالا قرار است یک ماه تمام کشک خودمان را بسابیم و به اسب آقای زال ممد نگوییم یابو مبادا ما را برای همیشه از این خانه شیشه ای بیرون بیندازد
چاره ای نداریم به اینستا گرام کوچ کنیم بلکه این آقای زال ممد سر عقل بیاید و بگذارد ما بیاییم اینجا مختصری آقای عظما و اذنابش را قلقلک بدهیم
داستان از این قرار است که یکی از رفیقان مان نمیدانم به شوخی یا به جد واژه« مسئولین » را « مصعولین» نوشته بود . ما پای نوشته ایشان یک کامنت کوچکی گذاشتیم و گفتیم چطور است این « مصعولین» را دار بزنیم ؟
آقا ! چشم تان روز بد نبیند ، هنوز سرمان را از روی صفحه کامپیوترمان بلند نکرده بودیم دیدیم یک اخطاریه شد یداللحن از طرف جناب آقای زال ممد برای مان آمده است که : ای آقای فلانی! این کامنت شما مصداق کامل ترویج خشونت است و با سیاست های ما سازگار نیست . بنا براین بمدت یکماه به زندان موقت محکوم میشوید و اگر بخواهید باز هم از این غلط های زیادی بفرمایید باید جل و پلاس تان را جمع کنید و بزنید به چاک !
با خودمان گفتیم : عجبا ! مادام که در ایران بودیم گرفتار «محرمعلی خان »بودیم حالا هم که آمده ایم فرنگستان شده ایم گرفتار زال ممد !
حالا تازه فهمیده ایم که این رفیق مان جناب مستطاب دانولد ترامپ ( موسوم به حنا بسته مو ) از دست همین آقای زال ممد چه میکشد !
No photo description available.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر