دنبال کننده ها

۲۵ مهر ۱۴۰۱

قانون اساسی گیله مردانه

حالا که چپ و راست از گوشه و‌کنار صندوق ها و انبار ها و دخمه ها قانون اساسی بیرون میآید و آقای شرم آور هم قانون اساسی خودشان را به شرف عرض همایونی آقای ترامپ و شرکا رسانده اند و یک عالمه هم به به و چه چه تحویل گرفته اند چطور است گیله مردی که ما باشیم با اینهمه تجربه گرانبهایی که در باب مبارزات سلحشورانه و پرت و‌پلا نویسی و افاضات گیله مردانه داریم بیاییم آستین مان را بالا بزنیم و یک فقره قانون اساسی جدید بنویسیم که نه سیخ بسوزد نه کباب؟ ها ؟ مگر آنها را خانم زاییده ما را سکینه سلطان ؟
منتهای مراتب قانون اساسی ما همه اش دو سه تا ماده دارد و هیچ تبصره و اما و اگر دیگری ندارد . بفرمایید:
ماده یک : آقای زبر جد - موسوم به زال ممد یا بقول فرنگی ها زاکر برگ - بهیچوجه من الوجوه حق ندارد آقای گیله مرد را از کامنت نویسی و‌پرت و پلا نویسی محروم بفرماید (ما یک فحش ملس بی بو وبی خاصیتی به یک بی ناموسی داده بودیم آقای فیس بوق یک فقره اخطاریه و احضاریه شداد و غلاظ برای مان فرستاده بود و ما را بمدت نامحدودی از فحش دادن و تخلیه احساسات میهن پرستانه محروم فرموده بود که الحمدالله از امروز ما را از زندان آزاد کرده اند !)
ماده دو - پس از پیروزی انقلاب نوین جوانان ایرانی ، ورود هر گونه سلطنت طلب و شاه اللهی و جمهوریخواه و مریم تابانی و بنی صدری و توده ای و توده ای نفتی و توده ای روسی و فدایی چینی و مسی و آهنی و طلایی و نقره ای و ایضا ققنوسی و فرشگردی و کمونیست کارگری و جان نثاران اعلیحضرت همایونی و فداییان مرحوم مغفور فیدل کاسترو و هواداران آقای کون چون تانک و مشروطه چی و ترامپی و پوتینی و چکمه ای و خلقی و دسته دیزی و امثالهم بمدت سه سال به خاک ایران ممنوع ‌ودر صورت تخلف به اردوگاههای کار اجباری آقای پوتین و شرکا واقع در مجمع الجزایر گولاک فرستاده میشوند .
ماده سه- سه ماه پس از پیروزی انقلاب قانون منع صدور حکم اعدام در سراسر کشور به اجرا در آید . (آن سه ماه اول را آزادید با ملایان به مهربانی و‌ملاطفت ! رفتار نمایید )
ماده چهارم : تمامی آیات عظام و علمای اعلام کثرالله امثالهم به یکی از جزایر خوش آب و هوای جنوب ایران فرستاده شده تا با خیال راحت و در کمال صحت و سلامت به نوشتن توضیح المسایل بپردازند.
این قانون هیچ تبصره الحاقی ندارد و فی الیوم لازم الاجراست
امضا: کدخدای ولایت سانفرانسیسکو و ولایات تابعه
May be a closeup of one or more people

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر