دنبال کننده ها

۹ دی ۱۳۹۹

زمستان در خانه ما
ما بالاخره پس از چهار روز « چیاکشی» در خانه جدیدمان مستقر شدیم. شاید یکماه طول بکشد تا بفهمیم کجا به کجاست! اولین کاری که کردم کتابخانه ام را موقتا سر و سامان دادم . امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم نگاهی به کتابخانه ام انداختم و گفتم : سلام عرض کردم کتاب های نازنین عزیزم که همراه ما از شیراز به بوینوس آیرس و از بوینوس آیرس به سانفرانسیسکو و از آنجا به خانه جدیدمان سفر کرده اید و همواره یار و همراه ما بوده اید .
امروز صبح رفتم اطراف خانه مان قدمی بزنم . با گله ای از آهوان روبرو شدم که با نگاهی کنجکاو مرا می پاییدند و انگار میگفتند : غریبه! اینجا چه میکنی؟
من این خانه جدیدم را بسیار دوست دارم. انگار به لاهیجان و به روزگار کودکی و نوجوانی باز گشته ام .
خانه لاهیجان مان درختان سیب و انار و آلبالو و لیلکی و انگور و انجیر و لیمو و پرتقال داشت ، خانه جدیدمان جنگلی است از درختان کاج و بلوط.
چشم براه هستیم تا نخستین برف زمستانی جنگل های مان را سپید پوش کند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر