دنبال کننده ها

۱۸ آبان ۱۳۹۹

چلو کباب مجانی

آقا ! عجب گرفتاری شده ایم ها ! توی عجب انشر و منشری گیر افتاده ایم ها ! . خداوند انشاالله هیچکس را گرفتار طلبکار و عبدالله شر خر های وطنی نفرماید .خداوندتبارک و تعالی با رحمت واسعه اش قروض همه مسلمین و مسلمات را از خزانه غیب اش ادا بفرماید . آمین یا رب العالمین !
یک آقایی آمده است نامه بالا بلندی برای مان نوشته است که : آقای گیله مرد ! پس چطور شد آن چلوکبابی که وعده اش را داده بودی؟
میگوییم : کدام چلوکباب؟ کدام وعده؟ما که یادمان نمی آید به کسی وعده چلوکباب مجانی داده باشیم !
می‌گوید : مگر شما نگفته بودی اگر آقای جو بایدن جناب عالیجناب ترامپ را فتیله پیچ کند به همه دوستان و رفیقان تان یک فقره چلوکباب برگ همراه با دوغ و زولبیا بامیه خواهید داد ؟ من از برلن راه افتاده ام و میخواهم بیایم ینگه دنیا چلوکبابم را بخورم .چون از راه دور خدمت تان شرفیاب میشوم باقلوا هم میخواهم !
میگوییم : آقا جان من ! کمی دندان روی جگر بگذارید ! مگر شما شش ماهه به دنیا آمده اید؟
ما فعلا سرگرم نوشتن یک بیانیه شداد و غلاظ در باب آن وعده گیله مردانه مان هستیم بلکه اگر خدا خواست شر این طلبکاران سمج را (که روی عبدالله شر خر را سپید کرده اند) از سرمان کم کنیم .
ما هزار تا شاهد عادل و پاک و مسلمان و نماز خوان داریم که حاضرند هفت قدم بطرف قبله بردارند و به کلام الله مجید قسم جلاله بخورند که ما آنروز به عارضه تب راجعه مبتلا بوده و هذیان می بافته ایم !
اصلا آقا ما کرونا گرفته بودیم ! کرونا هم که مسبوق هستید چه بلای خانمانسوزی است ؟آدمیزاد را وا میدارد شبانه روز پرت و پلا ببافد و هذیان بگوید و حتی وعده های گیله مردانه بدهد.حرف ها و وعده های یک آدم کرونایی هم که باد هواست.ملتفت عرایض مان که هستید انشاالله؟
اگر خدا بیامرز حاج میرزا حسین ملک التجار آن بوقلمونی را که قرار بود به ایرج میرزا بدهد کارسازی کرد ما هم چشم مان کور دندمان نرم چلوکباب شما را با دوغ و دوشاب و زولبیا و بامیه و یک فقره هم باقلوای اصل خانگی خواهیم داد . خب دندان روی جگر بگذارید ای تخم جن ها !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر