دنبال کننده ها

۱۴ اسفند ۱۳۹۸

دخترم و آقای سندرز


دخترم بشدت طرفدار آقای سندرز است .خیال میکند تنها سندرز است که می تواند آقای ترامپ را فتیله پیچ کند و پوزه اش را به خاک بمالد. با دقت و کنجکاوی همه فعالیت های انتخاباتی آقای سندرز را دنبال میکند و همینکه می فهمد آقای سندرز در ایالتی از رقیبش آقای جو بایدن جلو افتاده است فورا به ما زنگ میزند و شادمانه می‌گوید : دیدی سندرز برنده شد ؟!حتی چارچشمی مواظب مابود نکند به آقای بایدن رای بدهیم .
من گهگاه سربسرش میگذارم و همینکه می بینم آقای سندر از رقیبش عقب افتاده است برای اینکه کفرش را در بیاورم یک پیام تسلیت و همدردی برایش میفرستم و میگویم : متاسفم آلما جونی! متاسفم که رفیق جنابعالی آقای سندرز دارد نفس های آخرش را میکشد ! متاسفم که ایشان بازی را باخته اند .
دخترم کفری میشود و یک پیام بالا بلند برای مان میفرستند ویک عالمه هم لغز بارمان میکند.
دیشب که آقای جو بایدن در چند ایالت به پیروزی رسیده بود یک پیام همدردی برای آلما فرستادم و برای اینکه کفرش را بیشتر در بیاورم گفتم :البته میدانی که ما ترامپیست هستیم و به آقای ترامپ رای خواهیم داد !!
دخترم چنان کفری شده بود که فورا به مادرش زنگ زد و گفت : به بابا بگو اگر بخواهی به ترامپ رای بدهی دیگر نمیگذارم بیایی نوا جونی و آرشی جونی را ببینی !!
آقا ! ما را می بینی ؟توی چنان انشر و منشری گیر کرده بودیم که بیا و تماشا کن !
حالا برای اینکه از سعادت دیدار نواجونی و آرشی جونی محروم نشویم مجبوریم به نامزد مورد علاقه آلما خانم رای بدهیم . آقای ترامپ نشد به مشدی غضنفر رای خواهیم داد . آدم از زور ناچاری به خرس می‌گوید آقا دایی ! خلاف عرض میکنیم ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر