دنبال کننده ها

۲۰ دی ۱۳۹۸

گروهبان قوچعلی


گروهبان قوچعلی و جنگ با امریکا
آقای امریکا میگوید موشک پرانی های جمهوری عزیز اسلامی به پایگاههای نظامی امریکا در عراق هیچگونه کشته و زخمی بر جای نگذاشته است است
آقای خبرگزاری دولتی فارس میگوید : بر اساس گزارشات! دقیق منابع آنها - که معمولا هیچ مویی لای درزشان نمیرود - هشتاد سرباز امریکایی کشته و دویست نفر زخمی شده اند.
همین خبرگزاری میگوید :« بیست نقطه »حساس این پایگاه با شلیک« پانزده » موشک بشدت آسیب دیده است.
ما از آقای ترامپ میخواهیم همین فردا پس فردا با راه انداختن یک تشییع جنازه مفصل از«مردگان نامریی! » ، این خبر خبرگزاری فالس! را تایید بفرماید اما یک سئوال گیله مردانه‌ هم داریم. سئوال مان این است که چطوری ممکن است پانزده موشک شلیک بشود اما « بیست نقطه استراتژیک!!» آسیب ببیند؟
یعنی موشک ها اول به یک نقطه استراتژیک ! بر خورد میکنند آنگاه دوباره با یاری امدادهای غیبی به پرواز در میآیند و یک نقطه استراتژیک دیگر را درب و داغان میکنند؟
آقای جمهوری اسلامی ! جناب آقای جمهوری اسلامی . خیال کن ما خریم . خیال کن ما نفهم و عقب مانده ایم . خیال کن ما همین حالا از علی آباد به دارالخرافه تان آمده ایم ،خیال کن حالا امریکا از ترس شما توی شلوارش شاشیده است ! اما شما را به روح آن امام ملعون تان دروغی بگویید که بشود باورش کرد
گیرم دو یست نفر که هیچ ، دو هزار تن از امریکاییان را کشتید
گیرم که دولت امریکا از ترس سرداران تریاکی شما ، از خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی و آفریقا و اقالیم سبعه عقب نشینی کرد
گیرم ما با این عقل نداشته مان همه فرمایشات شما را باور کردیم اما به دستان بریده حرضت ابرفرض! نمی توانیم قبول کنیم که «پانزده » موشک تان به «بیست نقطه استراتژیک » خورده است مگر اینکه آن نقطه استراتژیک « مناطق ممنوعه » عمه جان تان باشد !
آخر پدر آمرزیده ها ، وقتی رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح تان گروهبان قوچعلی و فرمانده کل نیروهای زمینی و دریایی و فضایی و هوایی و فرا زمینی تان یک روضه خوان مفلوک دو زاری است انتظار دارید موشک های روسی تان بجای مناطق استراتژیک نظامی به « مناطق ممنوعه عمه جان » تان نخورد ؟
🔹یک مقام آگاه در اطلاعات سپاه از حجم تلفات گسترده آمریکایی ها در حمله موشکی ایران خبر داد.
🔹وی گفت: مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند که زخمی‌ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده‌اند.
🔹وی افزود: پایگاه عین الاسد یک مجموعه راهبردی برای آمریکا بوده که پشتیبانی از هواپیماهای بدون سرنشین دراین پایگاه انجام می شده است.
🔹این مقام آگاه افزود: ۲۰ نقطه حساس این پایگاه توسط ۱۵ موشکی که شلیک شد مورد اصابت قرار گرفت و تعداد قابل توجهی پهپاد و بالگرد منهدم شد.
🔹وی گفت: به رغم آماده باش کامل آمریکایی ها پدافند آنها نتوانست هیچ عکس العملی نشان دهد.
🔹این منبع آگاه افزود: ۱۰۴ نقطه حساس از مواضع آمریکا در منطقه شناسایی شده که به محض اولین خطای آمریکایی‌ها منهدم خواهد شد
خبر از فارس نيوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر