دنبال کننده ها

۲۷ اسفند ۱۳۹۲

دعوی خدایی .....

یک بنده خدایی رفت خدمت یکی از این از ما بهتران و گفت : بنام بیست و چهار هزار پیغمبر ؛ از شما خواهش میکنم  یکصد و بیست و چهار دلار بما پرداخت بفرمایید !
آقای ثروتمند گفت : مضایقه ای نیست ؛ شما یکایک ایشان را  نام ببر ما هم از دادن پول دریغ نخواهیم کرد .
مرد پذیرفت و شروع کرد به نام بردن پیامبران .: محمد . عیسی . موسی . ابراهیم . سلیمان . داوود . نوح . یونس . اسحاق . یوسف . یعقوب . دانیال . حزقیال . جرجیس . مانی . زرتشت .....و آنگاه درنگی کرد و گفت : فرعون . شداد . نمرود . علی خامنه ای !
آقای ثروتمند هوارش به آسمان رفت که : ای حقه باز ! شرط ما این بود که فقط نام پیامبران را ببری  . شدا د و نمرود و خامنه ای که پیغمبر نبوده اند !
آن مرد رنجیده خاطر گفت : انصاف ات کجاست مرد حسابی ؟  این بیچارگان ادعای خدایی کرده اند ؛   تو به پیامبری هم قبول شان نمیکنی ؟؟

۳ نظر:

ناشناس گفت...

گیله مرد عزیز... سالهاست که غربت نشین آلمان شده ام. از 27 سالگی و به عنوان دانشجو اومدم و الان 38 سالم شده. از همون اوایل با تو و وبلاگت آشنا شده و کماکان بصورت مداوم میام و میخونم نوشته هات رو. فقط خواستم بیام سلامی کنم و نوروز رو بهت تبریک بگم و تشکر کنم که مینوسی. زنده باشی و شاد و خوش و بنویسی برامون...
قربانت - شاهرخ

www.gilehmard.net گفت...

شاهرخ نازنین . درود بر شما . نوروز بر شما خجسته باد . از مهربانی هایت سپاسگزارم و برایت شادی و تندرستی آرزو دارم . با مهر : گیله مرد

moris-mortesa- گفت...

www.opendoors.org.-..-www.fcnn.net.-.--www.mohabatnews.com.-.-www.shahrzadnews.org-..---2014-march.25-...

ارسال یک نظر