دنبال کننده ها

۱۴ بهمن ۱۳۹۲


سبد کالای امریکایی
امروز رفته بودم بانک . دیدم در محل پارکینگ کنار بانک چهل پنجاه تن زن و مرد ( بیشتر مکزیکی ) صف بسته اند و میگویند و میخندند . چند دقیقه بعد کامیونی از راه رسید و گوشه ای توقف کرد و به توزیع سبد های کالای غذایی پرداخت . نه هیاهویی بود و نه یقه درانی و نه بکش بکش و نه بکش بکش . روی بدنه کامیون نوشته بود Food Bank
معلومم شد که هر هفته در ساعت مشخصی این کامیون میآید اینجا و مقدار زیادی مواد غذایی را بین نیازمندان - که معمولا کارگران مکزیکی هستند - توزیع میکند .
این food Bank هم هیچ ربطی به دولت و دستگاههای دولتی ندارد . عده ای داوطلب هستند که بدون مزد و منتی روز ها به سوپر مارکت ها تلفن میزنند و از آنها مواد غذایی مجانی میگیرند و همه آنها را به رایگان بین مردم تقسیم میکنند . هیچ منتی هم روی کسی نمیگذارند . پولدار ها و آنهایی هم که دست شان به دهن شان میرسد هر گز به ذهن شان هم خطور نمیکند که بیایند از این مواد غذایی رایگان بگیرند و اسمش را هم زرنگی بگذارند . شما هم اگر در امریکا هستید می توانید به این تشکیلات کمک کنید و مطمئن باشید که کمک های شما بدست نیازمندان خواهد رسید Find a Local Food Bank | Feeding America

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام گیله مرد عزیز

اینکه ایران را با آمریکا مقایسه میکنی‌، کار عجیبی‌ است ما ایرانیان فقط ادعا داریم و فقط به گذشته خود مینازیم اکثر ما ایرانیان، در حسادت و بی‌ انصافی، حرف اول را می‌زنیم و سران حکومتی نیز از خود خود ما هستند.

شما نگاه کن ادعا ما ایرانی‌ جماعت تا آنجاست که می‌گوییم هنر نزد ایرانیان است و ''بس''، البته منظور از هنر حتما همان حسادت، دروغ گویی، و بی‌ انصافی است.

ارسال یک نظر