دنبال کننده ها

۱۵ آذر ۱۳۹۲

عباس چرچیل ....

آقا ! این رفیق مان سیاستمدار است ! عباس آقا را میگویم . ما صداش میکنیم عباس چرچیل .
این عباس چرچیل ؛ اوائل انقلاب یک سبیل استالینی گذاشته بود به این پهنی ! گرفتندش انداختندش زندان . یکی دو سالی زندان ماند و عقلش آمد سر جایش . بعدش هم دری به تخته ای خورد و عباس آقای ما آمد ینگه دنیا . 
در امریکا عباس آقای ما یک روز شاهی میشود . یک روز سبز میشود . یک روز بنفش میشود و اگر ابومسلم خراسانی زنده بود لابد میرفت در حلقه سیاه جامگان !
عباس آقا حالا میخواهد برود ایران . انگاری بوی کباب به مشامش خورده . خدا را چه دیدی ؟ یکوقت دیدی عباس آقا رفت ایران و کاره ای شد . 
دیروز آمده بود دیدن ما . گفتیم : عباس آقا جان ؛ جان مادرت اگر توی ایران وکیلی ؛ وزیری ؛ رییس جمهوری ؛ چیزی شدی ما را فراموش نکنی ها !! ما هم حاضریم بیاییم وزیر امر به منکر و نهی از معروف !! بشویم . حقوق مقوق هم نمی خواهیم . رشوه میگیریم تا آسیبی به بیت المال مسلمین نرسد . 
حالا نمیدانیم عباس آقا حرف هایمان را جدی گرفته است یا نه ؛ اما خودمانیم ها ؛ وزارت امر به منکر و نهی از معروف هم وزازتخانه محشری خواهد بود ها !! حالا اگر یک وزارتخانه دیگر بنام امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند چه باک ؟ ما کار خودمان را خواهیم کرد . شما ها نمی خواهید معاون وزیری ؛ مدیر کلی ؛ چیزی بشوید ؟ لطفا آمادگی تان را کتبا به بنده اعلام بفرمایید !!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

همیشگی‌.

با درود گیله مرد دوست داشتنی. من همان همیشگی‌ هستم. ایرانی‌ جماعت باز ثابت کرد که عمامه پرست است. جان به جانمان کنند، دین بازیم، آنهم از نوع عربی‌. عمو سام هم باید باشد چرا که تا نفت و گاز و این چیزهای زیرزمینی هست، روی خوش نمی‌‌بیند این خاک بدون حضور گانگستر و مستشار. چه بگویم، خودمانیم ها، انگار وقتی‌ این راضی‌، اون راضی‌، آنوقت لابد ... بر سر ناراضی‌. قصه روشن است. به این نتیجه رسیدم که باید بی‌ خیال بود دیگر. سبز و طاغوتی و حزب الهی، همه از یک جنسند. یعنی‌ بپرست، یعنی‌ دستمال بینداز تا تو هم باشی‌. این قانون سرزمین ایران است. بگمانم در زمان زرتشتی بودنمان هم همین بوده. چه برسد به بعدها هایش، که اسلام یهودی آمد. در این دنیا دو چیز از دید من، ارزش درآمیزی با روح و جسم را دارد، یکی‌ آرامش و دیگری دلدادگی و عشق. باقی‌ بهانه. پاینده باشید گیله مرد که امیدوارم روزی از نزدیک ببینمتان. ارادتمندم.

Gilehmard گفت...

همیشگی جان . ما مخلص همه رفیقان و عزیزان خوب و با صفا هستیم . امیدواریم محبت و مهربانی شما همچون نام شما همیشگی باشد . تی بلا می سر

ارسال یک نظر