دنبال کننده ها

۲۶ مهر ۱۳۹۲

سیگار کشیدی ؟؟

زنم می پرسد : سیگار کشیدی ؟ 
میگویم : سیگار ؟ نه والله !  ( البته دروغ میگویم .  تا چشمش را دور می بینم ؛ میروم گوشه دنجی و چند تا پک به سیگار میزنم و بعدش دست و دهانم را میشورم و کلی عطر و پودر بخودم میمالم و میآیم کنارش )
روی میز شام ؛ فرمان ملوکانه صادر میشود که : نمک نخوری ها !!
میگویم : چشم ! (اما همینکه می بینم حواسش جای دیگر است نمکدان را خالی میکنم روی غذایم ! )
میگوید : اگر با رفیقات رفتی رستورانی ؛ جایی ؛ عرق نخوری ها ! آنهم با این معده مافنگی ات !
میگویم : عرق ؟ من که نمی توانم عرق بخورم ! (البته دروغ میگویم ! وقتی با رفیقانم هستم عرق هم می خورم .! )
میگوید : سعی کن گوشت قرمز نخوری . کلسترول خونت خیلی بالاست !
میگویم : آی بچشم !( اما تا پایم به رستوران میرسد یک استیک فرد اعلا سفارش میدهم و میگویم گور بابای کلسترول !)

حالا که فهمیده اید این آقای گیله مرد توی چه انشر و منشری گیر کرده است اجازه بفرمایید داستانی برایتان تعریف کنم : 
یک بنده خدایی بود که از ترس زنش نه میتوانست ترشی بخورد . نه می توانست سیگار بکشد . نه می توانست شیرینی بخورد . نه می توانست دمی به خمره بزند . نه اجازه داشت گوشت بخورد . نه مجاز بود شوری بخورد .
بالاخره روزی از روزهای خدا ؛ این آقای محترم عمرش را داد بشما و غزل خدا حافظی را خواند و به آن دنیا پرکشید ( یا بقول آخوند ها ارتحال فرمود )
در آن دنیا روانه اش کردند به بهشت برین .وقتیکه وارد بهشت شد دید به به ! چه نعماتی !چه میوه هایی ! چه شراب های نابی ! چه غذاهایی ! چه فرشتگان خوش بر و رویی ! در جوی های بهشت بجای آب ؛ شیر و عسل و شراب روان است  !  هر گوشه ای را که نگاه میکرد پریرویی در حال ناز و غمزه و دلربایی بود .!
این آقای محترم وقتیکه این بساط عیش و نوش را فراهم دید ؛ شروع کرد به بد و بیراه گفتن به عیال مربوطه .
یکی پرسید : برای چه به زنت ناسزا میگویی ؟ مگر آن بیچاره چیکار کرده ؟ 
یارو جواب داد : اگر این فلان فلان شده نبود من سی سال پیش آمده بودم اینجا !
حالا حکایت ماست .

۳ نظر:

همیشگی‌ گفت...

گیله مرد دوست داشتنی:

از سال ۲۰۰۵ تا کنون، مهمان همیشگی‌ سایت شما هستم. کم پیش می‌آید تا نظری بنویسم خدمتتان. برای نمونه، آنزمان که تازیان، سایت شما را بمباران کرده بودند، آدرس سایت "آرشیو نقطه ارگ" را برایتان نوشتم، که نگران نباشید و تمام نوشته های قبلیتان آنجاست. یا بیاد دارید، که یک عکس از زنان عربی‌ در اینترنت منتشر شده بود و می‌گفتند که اینها تیم فوتبال زنان ایران است و من برایتان چند رجی نوشتم درینباره که این دروغ اینترنتی است. اکنون خواستم تا سلامی داشته باشم خدمت شما و اینکه بگویم همیشه از خواندن نوشته ها و قلم زیبایتان لذت میبرم. خودمانیم ها، در این بهشت همه چیز برای ما مردان در نظر گرفته شده. دلم برای خانم هایی که خالصانه و با تمام وجود، به سبک عربی‌ نیایش و دعا میکنند می‌سوزد. دلم برای پدر بزرگ ها، مادر بزرگ‌ها و حتی پدران و مادرانمان، که از روی ترس و نادانی‌، آن قدرت بیکران و نامتناهی را، در اندازه ی خدای عربها پایین میاورند و احساس مینوی بهشان دست میدهد، می‌سوزد. سلامت باشید.

Gilehmard گفت...

سلام بر شما دوست نازنین . از مهربانی های شما ممنونم . برای شما شادی و سر فرازی آرزو دارم . با مهر :

Gilehmard گفت...

سلام بر شما دوست نازنین . از مهربانی های شما ممنونم . برای شما شادی و سر فرازی آرزو دارم . با مهر :

ارسال یک نظر