دنبال کننده ها

۲۴ فروردین ۱۳۹۰

آش نذری برای کم شدن رقم قبض گاز .....




ماشالله بزنم به تخته این دینی که ما داریم برای همه چیز دستورالعمل دارد. از وارد شدن با پای چپ توی مستراح تا ذره بینی ترین اعمال شب زفاف.
خب. دور از عقل است که چنین دین جهان شمولی که برای همه چیز راه و چاره دارد حالا برای مشکلات قبض گاز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی که دومین منابع گازی جهان را دارند راهکار نداشته باشد.
من امروز رفتم کتابخانه ام را زیر و رو کردم و روایات و احادیث مختلفی را برای این معضل اجتماعی پیدا کردم:
- شخصی با شترش خدمت حضرت رسید عرض کرد: پدر و مادر شترم فدایت! قبض گاز این ماه ما زیاد آمده تکلیف چیست؟
حضرت فرمودند چهل شب جلوی کنتور گاز وضو بگیر و در همانجا هزار رکعت نماز بخوان و در هر رکعت هزار بار استغفار کن و خودت را با سیلی و لگد بزن. پنجه بکس هم بد نیست. بعد با حلال خودت جماع کن و غسل بنمای و بعد با حال تضرع دعا کن انشالله مستجاب میشود.

- همچنین در روایت دیدگری از ابو پشگل پلنگی آمده است که: زنهار شما را از همبستری با مرغ و خروس های همسایه که هفتاد بلا برشما نازل کند که کمترینش ازدیاد قبض گاز و برق و تلفن باشد.

- در کتاب منهاج السعاده جلد دوم صفحه ای که رویش آبگوشت ریخته شده و خوانا نیست روایتی نقل شده که میفرماید: آش نذری بدهید تا قبض آب و گازتان کم بیاید.
-----------------------------------------------------------

منبع : فرستاده شده توسط یک بنده خدای اهل بخیه !!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

« حکایتِ پوستِ جلو »

سِفر پیدایش - 16:
10 - این است عهد من که تو (ابراهیم) آن را حفظ خواهی کرد میان من و تو و بازماندگانت بعدازتو: هر پسری از خاندان تو ختنه خواهد شد.
11 - و تو نیز از محل پوست جلو ختنه خواهی شد و این نشانه ایست از عهد میان من و تو
12 - هرپسر هشت ماهه ای ختنه خواهد شد، هر پسر از نسل تو، چه آنکه در خانه ی تو زاده شد یا با پرداخت پول از بیگانگان خریداری شده و از نسل تو نیست
13 - چه آنکه در خانه تو زاده شده و یا با پرداخت پول خریداری شده باید ختنه شود و عهد من تا ابد در گوشت تو باقی خواهد ماند
14 - و پسری که پوست جلویش ختنه نشده از مردمش بریده خواهد شد و او عهد مرا شکسته است

وقتی این آیات را در کتاب عهد عتیق انجیل (یا تورات) خواندم دچار حیرانی و سرگردانی شدم که چگونه است که مسیحیان که به این صراحت در کتاب آسمانی شان دستورداده شده، سنت نمی شوند اما مسلمانان که در قرآنشان هیچگونه صحبتی درمورد "پوست جلو" و ختنه بمیان نیامده، اینگونه سفت و سخت به آن چسبیده اند و آن را از نشانه های لازم مسلمانی می پندارند؟

ظاهراً ختنه از یادگارهای مصریان باستان است که آن را نشانه ی گذراز پسربچگی به مردانگی و دست یافتن به اسرار خفیه خدایان می دانسته اند، و پس از آن نیز، همانطور که گفتم در انجیل عهد عتیق (تورات) به عنوان نشانه عهد خداوند با ابراهیم ذکر شده است. اما با وجودیکه که قوم بنی اسرائیل به آن پایدار مانده اند، مسیحیان در آن الزامی نمی بینند و برعکس مسلمانان که هیچ جا در کتاب مقدسشان اشاره ای به آن نیست، آن را واجب می دانند.

دست آخر هم این که حالا که ختنه از واجبات است مانده ام چرا ختنه سوران رسمی فراموش شده بشمار می رود؟ حالا که دردش را طفل معصوم می کشد شادی و جشن اش چرا دِمُده شده؟

ناشناس گفت...

ارسالي از سوي يك بنده خداي!!! شيفته قلم و كلام زيباي شما حناب حسن رجب نژاد عزيز

KEEP UP THE GOOD WORK AND KEEP US LAUGHING WITH YOUR VERY FUNNY , HILARIOUS AND TRUELY AUTHENTIC ARTICLES.. KUDOS TO YOU FOREVER .

ناشناس گفت...

این سید علی حواسش پرت شده از دست فتنه رفته با حرام خود جماع کرده با همه ناتوانی فکری و جسمی و دودی که داره اما حالا فهمیده که خر تو خر شده امام زمان هم ازش قهر کرده گفته باید یک کنیز بدهی تا بشه

ارسال یک نظر