دنبال کننده ها

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

لطفا دعوا نکنید

همینکه در خاورمیانه تیر و ترقه ای در میرود و فشفشه ای می ترکد تاوانش را ما اهالی محترم امریکا می پردازیم . ما مردمانی که نانپاره تقاعد از دیوان محاسبات عمو سام می خوریم و الحمدالله نه در زمین تختی و نه در آسمان بختی داریم .
رفته بودم بنزین بزنم. دیدم بهای بنزین از دیروز تا امروز یک دلار گران تر شده است . گفتم انگار دعوای آقای پشه و آقای حبشه به این سبب بوده است تا جیب ما را خالی تر کنند
از خودم می پرسم : دعوای آقای اسراییل و آقای حماس چه ربطی به ما دارد ؟ مگر بنزین و نفت ما اهالی محترم ینگه دنیایی از خاورمیانه میآید که حالا بخاطر کشمکش های یهود و نصارا و مسلمان تقاص اش را ما باید پس بدهیم؟ مگر امریکا بزرگ‌ترین تولید کننده و صادر کننده نفت جهان نیست ؟ پس چرا ما ینگه دنیایی ها باید هر روز لاغر تر و بینوا تر بشویم ؟
یاد داستان سعدی در گلستان می افتم که :
یکی یهود و مسلمان نزاع می‌کردند
چنان که خنده گرفت از حدیث ایشانم
به طیره گفت مسلمان: گر این قبالهٔ من
درست نیست خدایا یهود میرانم
یهود گفت: به تورات می‌خورم سوگند!
وگر خلاف کنم همچو تو مسلمانم
گر از بسیط زمین عقل مُنعَدِم گردد
به خود گمان نبَرَد هیچکس که نادانم
May be an image of text that says 'Self Serve Gasoline Cash Credit 599 Regular 1609号 9 649 Plus 659% 659 V-Power 669 659HV-Power669品 우 10 599 10 Regular Cash 마음 9 10 Shell V-Power'
See insights and ads
All reactions:
Nasser Darabi, Mohammad Anousheh and 34 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر