دنبال کننده ها

۲۷ فروردین ۱۴۰۲

خرطوم فیل

۱- عکسی از یک تلفن قدیمی را به نوه ام نشان دادم و گفتم : نواجونی! میدونی این چیه ؟
گفت : Elephant trunk ( خرطوم فیل)
شروع کردم خندیدن .
پرسید : چرا میخندی بابا بزرگ ؟
گفتم : این تلفن نسل ماست .
حالا نوبت نوا جونی بود قاه قاه بخندد .
———-
۲- رفته بودم یکی از این فروشگاههایی که آخرین بازی های کامپیوتری میفروشند .
روی تابلو نوشته بود : پول نقد قبول نمی کنیم
با خودم گفتم لابد ده بیست سال دیگر پول هم به افسانه ها خواهد پیوست و نسل های بعدی بما خواهند خندید که توی جیب و‌کیف مان کاغذهایی رنگی داشتیم بنام پول !
خودم سه چهار ماه است شصت دلار پول نقد توی کیفم مانده است که نمیدانم با آن چیکار کنم
این روز ها دیگر کسی با پول نقد معامله نمیکند . پول هم نسلش ور افتاده است.بیچاره دزد ها و جیب بر ها هم از نان خوردن افتاده اند لابد !
——-
۳- می پرسد : آقای دو سر قاف را می شناسی ؟
میگویم : آقای دو سر قاف دیگر کیست ؟
میگوید : آقای آسید علی آقا !
می پرسم : چرا میگویی آقای دو سر قاف؟
میگوید این نام را تازگی ها مردم روی آقای عظما گذاشته اند . دو سر قاف یعنی قرمساق !
——-
۴- رفیقم میگوید : میدانی راحت ترین راه برای اینکه ایرانی ها را به جان هم بیندازی چیست ؟
میگویم : نه ! نمیدانم
میگوید : کافی است بنویسی ماست سفید است . یک بنده خدایی پیدا میشود میگوید نه خیر ! ماست سیاه است ! آنوقت بیا ببین چه قیامتی بپا میشود
May be an image of phone and text that says 'phoo.ir o.ir ph phoo.ir phoo.ir phoo.ir phoo.ir phoo.ir phoo.ir ph phoo.ir phoo.if hoo.ir phoo phoo.ir phoo.ir phoo.ir'
All reactions:
Ahmad Moghimi, Hassan Zerehi and 63 others

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر