دنبال کننده ها

۲۹ آذر ۱۳۹۹

تعارف لاهیجانی

تعارف لاهیجانی!!
اینجا در شهر ما -Placerville- رستورانی است که در تمام دنیا بی همتاست . رستورانی که همانندی در هیچ جای دنیا ندارد
.نامش Cozmic Cafe
داستان از اینقرار است که بسال 1859 یک مهاجر اسکاتلندی بنام « جان پرسون » در دهانه یک معدن طلای متروک ساختمانی ساخت تا بتواند با استفاده از تونل های زیر زمینی یخ مورد نیاز جویندگان طلا و معدنکاران را نگهداری کند .
این ساختمان اکنون رستوران منحصر به فردی است که هر سال هزاران جهانگرد را بسوی خود میکشاند.
وقتیکه وارد رستوران میشوید می توانید تونل های ژرفی را که بدست جویندگان طلا کنده شده است به چشم ببینید و با بخشی از تاریخ زندگی طلا جویان آشنا شوید.
این رستوران که در درون یک تونل قرار دارد محل برگزاری شب های شعر و قصه خوانی ‌و گرد هم آیی های فرهنگی است و بسیاری از تابلوهای نقاشی گرانقیمت بر دیوار های آن آویخته است .
می توانید در طبقه اول این رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در طبقه دوم که دارای سالن رقص و حال و هوایی دلنشین برای اجرای موسیقی زنده است در یک فضای دلچسب شبی خاطره انگیز را بگذرانید .
رستوران Cozmic Cafe با آن دیوارهای آجری در واقع تلفیق هنرمندانه ای است از هنر عصر جدید و زمانه ای که به دوران Gold Rush نامیده میشده است .
اگر به دیدن ما آمدید شما را به نوشیدن آبجویی یا قهوه ای - شاید هم به خوردن شامی - در این رستوران یگانه و بی همتا دعوت میکنیم .
شاید دل به دریا زدیم و صورتحساب تان را هم پرداخت کردیم !شاید هم شما مجبور بشوید صورتحساب آقای گیله مرد و ابوابحمعی ایشان را - که شامل نوا جونی و آرشی جونی و مادر بزرگ است - از جیب مبارک تان پرداخت بفرمایید !
آخی.... دل تان میآید آقای گیله مرد باز نشسته صورتحساب شما را پرداخت کند ؟
آخر انصاف تان کجاست ای خلایق؟!
+4

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر