دنبال کننده ها

۲۵ فروردین ۱۳۹۸

آفتابه یادتان نرود


از ایران برایم نوشته است که : پریروزها نا پرهیزی کردیم و در این نیرنگستان آریایی اسلامی رفتیم کنسرت . کنسرت خواننده ای بنام بهنام بانی.
گویا این آقای بهنام بانی قبلا قاری قرآن بوده و بعدا خواننده شده و بقول حضرت سعدی جامه زهد بر گرفته و سجاده به خمار برده است !
یک عالمه قاپوچی و قلق چی و سالدات و سر عسکر و عالیجاه و ایلچی و زنبورک چی و عجوزک و نوکرک و ارباب نام و ننگ دولت ابد مدت هم آمده بودند 
وسط های کنسرت ، آقای خواننده به بهانه اینکه وقت اذان مغرب است میکروفن را رها کرد و رفت . ما که از روی لاعلاجی به خر میگوییم خانباجی ، به خودمان گفتیم : هنوز اول عشق است اضطراب مکن ! لابد رفته است آب بخورد کش بیاید !
خلایق که هاج و واج مانده بودند به مصداق احمدک خیلی خوشگل بود آبله هم در آورد، بیست دقیقه ای بلاتکلیف نشستند و غر زدند تا اینکه سر وکله جناب هنرمند پیدا شد و رو به تماشاگران محترم فرمود و گفت :طاعات و عبادات تان قبول !
بقول حضرت سعدی :
طلب کردم ز دانایی یکی پند
مرا فرمود با نادان مپیوند
حالا که الحمدالله کنسرت های ما هم اسلامی شده اند توصیه گیله مردانه ما به تمامی خوانندگان و مزقونچی ها و کنسرت چی ها و کنسرت رو ها این است که اگراز این ببعد میخواهند به کنسرتی بروند منباب احتیاط یک فقره سجاده و جا نماز هم همراه شان داشته باشند مبادا نمازشان خدای نکرده قضا بشود .
البته انشا الله تعالی آفتابه هم یادشان نمیرود !
یکی دیگر از امت اسلام برایم نوشته است آیا میدانستید در کتابهای درسی نام حشره ای بنام آخوندک را تغییر داده و راهبک گذاشته اند ؟
ما این را نمیدانستیم والله ، اما از آنجا که در آن مملکت حسینقلیخانی هر خاتونی آشی می پزد توصیه گیله مردانه ما این است که چطور است همتی بفرمایند و اسم آخوند را هم به حشره تغییر بدهند ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر