دنبال کننده ها

۱۲ فروردین ۱۳۹۸

دامداری داری رام ؟


ببین دنیا چه فیسه
خرچسونه رییسه !


آقا ! بخدا ما اصلا هیچ نمیدانستیم ! البته از شما چه پنهان خیلی چیزهای دیگر هم هست که ما نمیدانستیم و نمیدانیم .
مثلا ما تا همین الان نمیدانستیم این رهبر معظم انقلاب اعلیحضرت همایونی آسید علی آقای روضه خوان ، علاوه بر مقام شامخ ولایت و رهبری مستضعفین و مستاصلین جهان ، در گوشه و کنار مملکت مان دامداری هم دارند !
درس این مدرسه از بهر ندانستن ماست
اینهمه درس بخوانیم و ندانیم که چه ؟
البته در عهد ماضی ما دو تا دامدار می شناختیم که یکی شان خدا بیامرزهژبر یزدانی بود آن دیگری رفیق مان عماد رام ! صد البته طفلکی عماد رام دامداری که سهل است حتی یکدانه مرغ و ماکیان هم نداشت اما چون آن اعلیحصرت همایونی اسبق یکبار از عماد پرسیده بود دام داری داری رام ؟ ما هم بشوخی سر بسر عماد میگذاشتیم و میگفتیم عماد جان حال گاو و گوسفندهایت چطور است ؟
حالا فهمیده ایم که این اعلیحضرت همایونی آقای عظما علاوه بر گاو داری کارخانجات تولید لوازم خانگی هم دارند چون شنیده ایم بیت رهبری تعداد چهار هزار راس دام و چهار هزار جعبه لوازم خانگی برای سیل زدگان استان گلستان فرستاده اند تا بروند شکر خدا را بجا بیاورند که چنین رهبر معظم دلسوزی دارند !
جهان آفرین تا جهان آفرید
امامی چو « آغا » نیامد پدید !
یک چیز دیگر را هم ما نمیدانستیم ها ! اگر میدانستیم که با روضه خوانی می‌شود صاحب دامداری و کارخانه تولید لوازم خانگی شد یک ذره این عقل ناقص مان را بکار می انداختیم و بجای رفتن به دانشگاه و دود چراغ خوردن، میرفتیم روضه خوان میشدیم . خلاف عرض می‌کنیم ؟
سخت در کشمکش افتاده و در رنجم
بیم آن است که در هم شکند آرنجم
من بجز عشق نیاموخته ام درس دگر
ز چه پرسی تو چگالی گر و گرما سنجم ؟
حالا پرسش ما از آقای عظما این است که :
دام داری داری آسید علی ؟
———————-
چگالی = واحد حجم ماده را گویند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر