دنبال کننده ها

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰

پول ...پول ...پول ....


روی کره زمين ؛ 225 نفر از آدمهای خيلی خيلی خيلی خوشبخت ؛ معادل يک تريليون دلار ثروت دارند که اين ثروت از تمام دارايی های منقول و غير منقول دو ميليارد و پانصد ميليون نفر از ساکنان کره زمين بيشتر است !!( اگر می توانيد چرتکه بيندازيد و ببينيد يک تريليون دلار چند تا صفر دارد )

من اخيرا يک سايت اينترنتی پيدا کرده ام بنام " global rich list " که نشان ميدهد ثروت های روی زمين چگونه بين بندگان خدا تقسيم شده است .

بر اساس بر آورد هايی که من با کمک اين سايت انجام دادم ؛ اگر شما سالانه هفتاد و پنجهزار دلار در آمد داشته باشيد ( يعنی معادل در آمد طبقه متوسط امريکا )از پنج ميليارد و 955 ميليون نفر از ساکنان کره زمين ثروتمند تر هستيد ( يادتان باشد که جمعيت کره زمين شش ميليارد و پانصد ميليون نفر است )

اگر می خواهيد بدانيد جايگاه شما در اين دنيای سرشار از عدالت و برابری کجاست ؛ و سهم شما از اين ثروت جهانی چقدر است ؛ لطفا قدم رنجه بفرماييد و سری به سايت global rich list بزنيد تا دود از کله مبارک تان بلند بشود !!


۹ نظر:

ناشناس گفت...

همولایتی عزیز این ۲۲۵ نفری که اشاره کردی اینها با شیاطین خیلی فرق دارند ،اولا ثروتی که دارند یک شبه حاصل نشده و ثمره قرنها تلاش و کوششه و میلیاردها انسان از این طریق زندگی کردند و میکنند ، به دنیا آمدند بزرگ شدند عاشق شدند تشکیل زندگی دادند و مثل من و تو از نعمات آن کم و بیش متمتع شدند و بعد از پر شدن پیمانه عمرشان از این دنیا رفتند منظور اینکه تصور نکن همه این میلیارد ها آدم گدا گشنه هستند بل که بینشان روسا ،مدیران ،مهندسین،پزشکان ،معلمین ،کاسبین ،دانشمندان و...هم بودند و هستند .خود سرمایه مولد و انگیزه برای زندگانی است و ضدیت با آن به فلاکت و استبداد ختم میشود چنانچه شده و نمونه انقدر زیاده که حجتی به نام بردن نیست ! اگر تو بیل گیت و مارک زوکربرگ را که به پشتوانه نبوغ و پشتکار میلیاردر شدند بر نمی تابی مشکل را در خودت جستجو کن .بواسطه ایشان میلونها انسان مستقیم و غیر مستقیم در سراسر جهان شاغلند و زندگانی میکنند حال اگر ایندو و یا نظائر اینان نبودند چه نفعی برای بشریت داشت و دیگ چه کسی از نبود ایشان بیشتر و بهتر گرم میشد ؟!

ناشناس گفت...

آگهي استخدام فوري : به تعدادي جادوگر و رمال نيازمنديم !!!!















به تعدادی جادوگر ماهر و رمال باتجربه دارای تخصص های زیر جهت کار در چند وزارتخانه معتبر با حقوق و مزایای عالی نیازمندیم:


- جادوگر ماهر با تجربه جهت پایین آوردن نرخ تورم از سی چهل درصد به نیم درصد با خواندن چند تا اجی مجی لاترجی


- رمال متخصص درامور صنایع نفت و پتروشیمی جهت بالا بردن قیمت نفت در سازمان اوپک و ایجاد پالایشگاه جهت تامین بنزین از شاش شتر


- استادکار مارگیر آشنا به امور برگزاری انتخابات و بیرون آوردن نتیجه دلخواه از داخل صندوق ها


- دعانویس باتجربه جهت اداره وضعیت پزشکی و درمانی کشور و شفای بیماران بستری شده در بیمارستانها- باز شدن بخت مقام عظمای رهبری- کاهش نرخ بیکاری و اشتغال زایی و تقویت قوه باه علمای اعلام و مراجع تقلید


- ترددست و شامورتی باز ماهر جهت اداره امور سیاسی کشور و ایجاد سرگرمی و انجام امور مفرح
- معرکه گردان و پهلوان پنبه جهت بستن زنجیر به دور سینه و پاره کردن آن در انظار حاضران جهت جمع آوری وجوهات نقدی به منظور جبران کسری بودجه دولت






واجدین شرایط و متقاضیان میتوانند با در دست داشتن دو قطعه عکس شش در چهار با حجاب اسلامی و ریش و پشم کافی و رضایت نامه از همسر خود و همچنین آخوند محل حداکثر تا پایان ساعات اداری همین هفته به دفتر ریاست محترم جمهوری مراجعه نمایند.


ضمنا داشتن مدرک تحصیلی الزامی نیست خودمان برایتان مدرک دکترا جور میکنیم.




روابط عمومی امور زیربنایی ریاست جمهوری


دکتر نقلعلی پشگل آبادی

--------------------------------------------------------------------------------

ناشناس گفت...

چند جوك بسيحييييييييييييي !!!!!




بسیجیه شلوارشو برعكس مي‌پوشه، ننه‌اش بهش ميگه: الهي قربونت برم، وقتي ميري انگار داري ميايي



بسیجیه ميره دستشوئي زنونه ميگيرنش ميگن : مگه کوري نميبيني زنونست؟ ميگه من چکار کنم اينجا نوشته: زنا، نه! اونطرف هم نوشته: مردا، نه



بسیجیه شب عروسيش پشت به عروس ميخوابه عروس ميگه چرا اينجوري ميکني؟؟؟ميگه: ازدواج کردم اين کثافت کاري هارو بزارم کنار



تست ازدواج بسیجیه از زنش:
از ازدواج با من مثل سگ پشيموني يا مثل خر کيف مي کني؟



مرغه به شوهرش ميگه:سر کوچه بهم ميگن رونتو بخورم سينتو بخورم خروسه ميگه نارحت نباش يارانه ها که بياد ديگه بسيجييا تخمتم نميتونن بخورن



بسیجیه زنش دو قلو مي زاد به دکتره ميگه: دکتر ارزون حساب کن جفتشو ببرم



بسیجیه ميميره وصيت ميکنه که رويه قبرم آب صابون بريزيد هرکس رد ميشه ليز بخوره بيفته بخندم روحم شاد بشه

ناشناس گفت...

Visitor Comments:

شباهت ها و تفاوت های حضرت محمد (ص) و حضرت بن لادن (ع)














حضرت محمد (ص) و سیف السلام شهید بن لادن، شباهت های بیشماری داشته اند،



- هر دو باعث به گند کشیده شدن دنیا بوده اند.


- هر دو علاقه مفرطی به غار داشته اند


- هر دو به زنان جوان و دختران خردسال علاقه بسیار داشته اند(همراه با بن لادن ، همسر او که زن بسیار جوانی بوده نیز کشته شده است)


- هر دو به ریش گذاشتن علاقه بسیار داشته اند


- هر از روش نامردی و غیر اخلاقی در مبارزه استفاده می کرده اند.


- مردم بلاد اسلام، خصوصا پاکستان و عربستان، به هر دو نفر علاقه عجیبی دارند و هر دو نفر را بشدت دوست دارند.


- انسان های آزاده ، از هر دو نفر و اعمال کثیف آنها متنفر هستند، اما مسلمانان عزیز، آنها را چون بت می پرستند.


- بسیاری از مسلمانان عزیز حاضر نیستند چشم مبارک را باز کنند و جنایات آنها را ببیند و به هر بهانه ای سعی در توجیه اعمال آنها دارند.


- هر دوی آن بزرگواران ، به شکل عجیبی به عدالت اعتقاد داشتند. مثلا حضرت محمد دستور داد نهصد نفر را به جرم اینکه یهودی بوده اند ، سر ببرند (جرمشان دین آنها بود) و کودکان آنها نیز برده مسلمانان شدند. از نظر سیف السلام بن لادن نیز ،مثلا زندگی در آمریکا ؛ یک جرم است و ایشان مایل بودند افراد را به این جرم بکشند.


- هر دو آنها هدیه ملت و فرهنگ صحرا نشینی عربستان ، به دنیا بوده اند!






و اما تفاوت این دو بزرگوار :


- محمد با الاغ به آسمان رفت ؛ اما بن لادن با چرخبال ارتش آمریکا هنگام حمل جنازه


- محمد موفق به فتح مکه شد و اسلام را مانند ویروس پخش کرد، اما بن لادن چندان موفق نبود.


- محمد مبتلا به اسکیزوفرنی و صرع بود ، اما بن لادن از ناراحتی کلیه رنج می برد.

ناشناس گفت...

بر اساس آخرین تحقیات و مطالعات مرکز بررسی های تاریخی حوزه علمیه قم مشخص گردیده که آن سید خراسانی که قبل از ظهور حضرت قیام میکند و سر و صدای زیادی به راه می اندازد همان لیدی گاگاست.






حجت الاسلام نقلعلی زرزرآبادی رئیس این مرکز تحقیات به خبرنگاران گفت: ما باید هر چه زودتر به محضر لیدی گاگا برسیم و عرض ادب نماییم. ایشان هم سید است و هم احتمالا در خراسان بلاد خارجی بدنیا آمده بنابر این یا ما باید خدمت ایشان برسیم و یا پلیس بین الملل باید ایشان را دستگیر و تحویل حوزه علمیه دهد تا مقدمات ظهور حضرت را با مساعدت معظم لها فراهم نماییم






همچنین بنا به گزارشات رسیده خبرنگاران از ایشان پرسیدند: پس تکلیف آقا چی میشه؟


حجت الاسلام نقلعلی اظهار داشت: بدلیل پذیرش استعفای خداوند از سوی احمدی نژاد ایشان یعنی مقام عظما قرار است با حفظ سمت خود خداوند بشوند.

ناشناس گفت...

اطلاعیه مراجع تقلید در مورد حوادث اخير در سوريه

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شهید پرور ایران
در پاسخ به انتقادات و اعتراضات غیر شرعی برخی عناصر سست ایمان که از مراجع تقلید خواسته اند در برابر کشته شدن مسلمانان سوری اعلام موضع کنیم باید بعرض برسانیم که اولا ما از کجا بدانیم که این خبرها صحت دارد؟ ما فقط خبرها را از طریق صدا و سیما دریافت میکنیم و گاهی هم خادم مسجد که اکثرا در مورد گرفتگی کانال فاضلاب مسجد حرف میزند و گم شدن کفش نمازگزاران.
خب. ما از کجا بدانیم که در سوریه دارند مسلمانان را می کشند. ما فقط در مورد بحرین میدانیم که خیلی دل مان خون است. ما در مورد مصر و سوریه و تونس و بورکینافاسو میدانیم که عمیقا نگران هستیم. ما فقط در مورد کشف حجاب یک دختر مسلمان در یکی از روستاهای جنوب فرانسه میدانیم که عزادار آن هستیم.
ثانیا بفرض اینکه اینگونه خبرها صحیح باشد. خب. ما را سننه؟ مگر ما مرجع تقلید مسلمانان سوری هستیم؟ به ما چه مربوط؟ این مسلمانان سوری حق شان است که کشته بشوند. اینها اصلا خیرشان به بیوت ما نرسیده و توی این سالها هیچگونه مواجب شرعیه از آن بلاد به ما نرسیده و لذا ما در این مورد دخالتی نمیکنیم.
ثالثا فرض کنید ما در برابر کشته شدن انسانها واکنش نشان میدادیم. خب. مرد مومن! تو فکر نمی کنی که بلافاصله بعد از موضع گیری ما توی ایکی ثانیه برادران اراذل و اوباش به بیوت ما حمله کرده و خاک اینجا را با توبره میبرند؟ فکر قلب ضعیف ما را کرده اید که این حرفها را میزنید؟ فکر کارخانجات و املاک و مستغلات ما را کرده اید که بعد از دستگیری ما چه بر سر آنها خواهد آمد؟ فکر متعه ها و ضعیفه های مظلوم ما را کرده اید که بعد از ما معلوم نیست چه کسی آنها را به معراج خواهد برد؟ همینطوری یک حرفهایی میزنید و عواقب آن را توجه نمیکنید. آقاجان! درست است که ریختن خون انسان گناه دارد ولی در اسلام هر چیزی راه دارد. گاهی ریختن خون انسان حرام است و در صورتیکه مصلحت باشد ریختن خون انسان نه تنها حرام نیست بلکه واجب هم هست. این چیزها در اسلام هست و خوبی دین ما این است که خیلی گل و گشاد است و مثل تنبان ننه سکینه همه چیز در آن جا می شود. بنابر این اصلا نگران نباشید و خون خودتان را کثیف نکنید و بروید حالتان را بکنید ولی وجوهات شرعیه را فراموش نکنید.
والسلام
از طرف جمع کثیری از مراجع تقلید

ناشناس گفت...

خبرگزاری فارس: نماز جمعه های آيت الله صديقی بليطی ميشود

آيت الله صديقي، امام جمعه ي موقت تهران اعلام كرد از اين پس نماز جمعه هايي كه به امامت او برگزار خواهند شد، بليطي خواهند شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، امام جمعه ي موقت تهران درباره علت اتخاذ چنين تصميمي گفت: «بنده تنها امام جمعه اي در كشور هستم كه حتي افراد غير مسلمان نيز مشتاق شركت در نماز جمعه هايش هستند و اين استقبال گاهي چنان شديد ميشود كه عليرغم صفوف بهم فشرده باز هم جاي نشستن براي همه پيدا نميشود.»

«اين موضوع نشان ميدهد كه سخنان بنده براي حضار و مخاطبين شديدن شيرين و نشاط آور است. خوب چه ايرادي دارد، مردم همانطور كه براي ديدن يك فيلم كمدي بليط تهيه مي كنند و بهاي آن را مي پردازند، براي شركت در نماز جمعه هاي بنده نيز چنين كنند؟ مگر هنر بنده بي ارزش تر از هنر آقاي دهنمكي است ؟ ايشان لبخند را بر لبان مردم جاري ميكند اما سخنان بنده علاوه بر لبخند، گاهن قهقهه ي حضار و مخاطبين را نيز به دنبال دارد.»

«البته بنده قبل از اتخاذ اين تصميم، دستور دادم تا آمار تماشاگران فيلم اخراجي هاي 3را از بدو اكران تاكنون برايم بياورند. شايد باورتان نشود اما تعداد شركت كنندگان در دو نماز جمعه ي اخير بنده، سه برابر كل تماشاگران فيلم اخراجي هاي 3 بود و اين در حالي است كه اين فيلم ماه هاست كه بر روي پرده ي اكثر سينماهاي كشور است حال آنكه بنده در طي اين اين مدت فقط دو نماز جمعه اجرا كرده ام.»

امام جمعه موقت تهران در پايان افزود: «خوب با اين تفاصيل آيا روا نيست كه بنده نماز جمعه هايم را بليطي كنم؟ البته قصد بنده از بليطي كردن نماز جمعه، اندوختن مال نيست بلكه بخش اعظمي از درآمد حاصل از فروش بليط صرف بهبود كيفي خطبه ها خواهد شد و من مطمئن هستم كه هموطنان عزيز در قبال خريد بليط، لحظات شاد و مفرحي در نماز جمعه خواهند داشت و چيزهايي خواهند ديد و سخناني خواهند شنيد كه در فيلم هاي دهنمكي كه هيچ، حتي در آثار كمدين هاي بزرگ سينماي جهان نيز چارلي چاپلين و جري لوئيس و لورل و هاردي نيز نخواهند يافت.»

ناشناس گفت...

صدور افکار پوچ ضد سرمایه داری از شمال کالیفرنیا؟! آخه برادر من این 225 نفر که بعضی ها به صفرهای حساب بانکی شان غبطه می خورند متولی نود درصد تحولات بشر هستند به نظر شما اگر بشر نتیجه مادی تلاش خود را نمی گرفت غولهایی مانند فورد بوجود می آمد؟ اگر امروز شما می توانید از شمال کالیفرنیا افکارتان را منتشر کنید به این علت است که انسانهایی نظیر بیل گیتس و استیو جابز می خواستند بین همان 225 نفر باشند

ناشناس گفت...

افرين بر تو ناشناس با اين استدلال زيبايت .كار هر كس نيست خر من كوووووووووووووووفتن !!!

ارسال یک نظر