دنبال کننده ها

۱۹ مرداد ۱۳۸۹

السلام علیک یا امام رضای میلیاردر ...!!!

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

چه شاه ، چه شيخ ... تا بوده همين بوده

ناشناس گفت...

و سلام علیک یا ملت خر که مهدوی کنی ها را میلیاردر میکنید.

تا خرند این قوم، رندان خر سواری میکنند

نوش جانشون، وقتی ملت با جان و دل! و اعتقاد! خودشون با پای خودشون میرن پولشون رو میریزند توی این قفس ها، تو بودی بدت میومد؟

ناشناس گفت...

والا خر کسیه که همه رو با یه چشم نگاه میکنه، چه مهدوی کنی ها چه هر کس دیگه که میره این ور اونور کامنت میزاره.

آره من اگه بودم بدم میومد که یه عده از مردم مملکتم بره پول بریزه توی قفس و چاه و ... مثل اینکه شما بدت تمیاد؟

من اگه بودم میشستم غصه میخوردم و میگفتم ای کاش میشد همین یه عده رو هم آموزش داد که نکنن از این کارا، ولی شما مثل اینکه نگاهت به این عده عین نگاه مهدوی کنی هاست.

ناشناس گفت...

khak bar sare be eteghadet

ناشناس گفت...

خرافات پدر ما ایرانی‌‌ها را داره در میاره.

ما باید هر جا و هر وقت که امکان داره جوان‌ها را از دروغ بودن اینکه این امامان و امامزاده آدمهای خاصی‌ و خوبی‌ بودند، مطلع کنیم. اینها حتا بعضا پست تر از هر آدم معمولی‌ بودند. خیلی‌ از آنها فقط برای کسب قدرت فعالیت میکردند. مثل این یارو رضا که برای گرفتن پست از حجاز بلند شد اومد خراسان.
حیف این مملکت که توسط اسلام و به ویژه این چند سال توسط این آخوندهای کثیف به گند کشیده شده.

ناشناس گفت...

سلام به برادر عزیز که میگه
*خرافات پدر ما ایرانی‌‌ها را داره در میاره.*
موافقم دوست عزیز ولی مسائل رو با هم قاطی نکن. انچه که پدر ما رو در اورده سیستم بد و نظام هرج و مرج است و این پول ها رو که میبینی تو جیب امام رضا (ع) نمی ره و ایشان سالهاست از این دنیا رفته و این پول میتونه صرف دردمندان و نیازمندان جامعه بشه! این خود یک فرهنگ بسیار مفیده (منظورم نذر است).
هم وطن من از ماست که بر ماست. ما نظاممون دزده.

~ گفت...

با درود،
پيشنهاد می‌شود تا دوستان علاقه‌مند به روشنگری‌های استاد بهرام مشيری مراجعه فرمايند:
http://www.bahrammoshiri.com/home/?page=home
حميد کرمانشاهی

ناشناس گفت...

هم میهن گرامی، بدان ، ملتی که مرده ها رو نگه میداره و زنده ها رو میکشه،از قصابهای نسلش این جور تجلیل میکنه ،لیاقتش همون سواری دادن است ،
خر سوار هم فرقی نمیکنه ملای قبرشور باشه یا سرباز آمریکای با اسلحه روسی یااروپاییهای خون خوار(سیاستمدارا)..
ما رو به چوب و رخت شبانی فریفته اند
این گرگ سالهاست که با گله آشناست
کاوه

ضامن یابو گفت...

خوب وقتی ملت بیمارهاشون رو میارند اینجا دخیل می بندند باید ویزیتش را هم پرداخت کنند!
ویزیت هم که می دونید برای دکتر متخصصی مثل رضا خیلی بالا هست.

ناشناس گفت...

be oon ke gooft..khak bar sare be eteghadat..bayad gooft..Reeeeeeeeeeedam be eteghadat

ناشناس گفت...

khak bar sare ma ke adam nemishim!!!Toooof be ghabre arabesh

ناشناس گفت...

من آقا رضا هستم به جدم قسم از این همه پول حتی یک ریال هم به من نمی رسد من برای شنیدن درد و خواستهای مردم قبلا 400 منشی آسمانی داشتم اما حالا با زیاد شدن مراجعه کنندگان و دردمندی ونیازهای آنها 1200 منشی استخدام کرده ام تا بطور شبانه روزی خواسته های مردم را نوشته و به من تحویل دهند حقوق آنها راهم با ریال پرداخت نمی کنم پس دزدی ها و بخور بخور های این ملایان سابقا خر سوار را به نام من ننویسد

ناشناس گفت...

واقعا برای افراد بی اعتقادی که به این سادگی و بدون تحقیق و فهم کافی در مورد چیزی که اطلاع ندارند اظهار نظر می کنند متاسفم.

نادر گفت...

یه عده آدم به درد نخور
طرف نون شام نداره میاد پول و طلاشو می ریزه اینجا

ناشناس گفت...

ناشناس عزیز، واعظ طبسی و غول اقتصادی آستان قدس رضوی متولی این پولهاست نه مهدوی کنی

ناشناس گفت...

Zavarre mohtaram
Aya hargez feker kardeh eyd keh agar ma emaman chizi mitavanisteem bekoneem aval baraye khodeman anjam midadeem, va maslan mane az masmoom shodane khod tavasote hamsarane khod mishodeem!!!!!
Az in mohemtar, Khodavand farmodeh man az rage gardan beshoma nazdiktar hastam. Shoma ra chi shodeh keh az mordegan chizi mikhaheed? kami bekhod biyaeed va Islam re bar assase Quran yad begireed, na ba assase dast neveshteh haye bashar.

ارسال یک نظر