دنبال کننده ها

۳ تیر ۱۳۸۹

خاک قبر آقا ! شفای هر درد .....!!!

در جهان هر کس که دارد نان مفت
می تواند حرف های خوب گفت ...

آقا ! دور از جان شما ما دیگر پاک مافنگی شده ایم ! لابد خواهید گفت از عوارض پیری است . این را خودمان هم میدانیم ؛ اما قربان تان برویم ما که هنوز چندان پیر پیر هم نشده ایم . نا سلامتی داریم حوالی شصت سالگی پرسه میزنیم و دل لا کردار مان هم هنوز جوان است .


دور از جان شما ؛ صبح که از خواب پا میشویم می بینیم صد جای بدن مان درد میکند . از زانو بگیر تا کمر و ساق پا و قفسه سینه و انگشتان دست و پا .
عیال مان مدام ملامت مان میکند که ما نمک زیاد می خوریم ؛ شیرینی زیاد می خوریم ؛ سیگار میکشیم ؛ گهگاه از آن زهر ماری ها هم می خوریم . اما از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان اگر شیرینی و نمک و ویسکی نخوریم چه خاکی به سرمان بریزیم ؟ آخر این هم میشود زندگی که آدمیزاد از کله سحر تا بوق شام جان بکند و بعدش بیاید خانه چای بدون قند و سالاد بدون نمک و نمیدانم گوشت بدون چربی بخورد ؟؟ ما که اهل اینجور بی ناموسی ها نیستیم .

باری ! پریروز ها عیال مان به دکتر مان زنگ زد و برای مان وقت گرفت تا برویم دیدنش ببینیم آخر چه مرگ مان است . قرار است سه شنبه آینده برویم دکتر .
راستش گیله مردی که ما باشیم زیاد با جماعت دکتر و موکتر میانه ای نداریم . هر وقت مریض میشویم به اصرار عیال میرویم دکتر ؛اما همینکه چشم عیال را دور می بینیم همه قرص ها و شربت ها و زهر ماری ها را میریزیم توی سطل آشغال .

ما قرار گذاشته بودیم برویم دکتر . اما از آنجا که حضرت باریتعالی بندگان مومن و ببوی خودش را خیلی دوست دارد ؛ دیشب توی کتابخانه مان چشم مان افتاد به کتاب مستطاب " حلیه المتقین " نوشته علامه فاضل مرحوم مغفور ملا محمد باقر مجلسی . کتاب را بر داشتیم و ورق زدیم و دیدیم خدای من ! آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم . همینطور کتاب را ورق زدیم تا رسیدیم به آن قسمتی که در باره فوائد تربت حضرت امام حسین است . دیدیم آقا ما جماعت بی دین و ایمان هنوز نمیدانسته ایم تربت شریف حضرت ابا عبدالله الحسین شفای هر دردی است و چه درد ها را که درمان نمی کند !

حالا این بخش را عینا برای تان نقل می کنیم تا اگر شما هم خدای ناکرده زبانم لال سرطانی ؛ زخم معده ای ؛ قولنجی ؛ شقاقلوسی ؛ چیزی دارید بجای اینکه پول بی زبان تان را توی جیب این دکتر های کون نشور نا نجیب ینگه دنیایی بی ایمان بریزید ؛ بروید کمی از این تربت پاک و مطهر را بدست بیاورید تا همه درد های تان درمان بشود .

" .... در فوائد تربت شریف حضرت امام حسین علیه السلام ...در احادیث معتبره بسیار وارد شده است که در خاک قبر امام حسین شفای هر دردی هست !! و آن است دوای بزرگ !!.
و در حدیث دیگر از حضرت صادق منقول است که : .... هر که را علتی ( مرضی ) حادث شود به تربت آن حضرت مداوا کند البته شفا یابد مگر آنکه علت " مرگ " باشد .
و در حدیث دیگر فرمود : که تربت آن حضرت شفا می بخشد از هر دردی ؛ و امان میدهد از هر ترسی .
و در حدیث دیگر فرمود که : کام فرزندان خود را به تربت آن حضرت بر دارید که امان میدهد از بلاها .
و در روایت دیگر منقول است که حضرت امام جعفر صادق هیچ متاعی به جایی نمی فرستادند مگر آنکه قدری از تربت آن حضرت در میانش میگذاشتند .
و در حدیث دیگر منقول است که : شخصی به آن حضرت عرض کرد که زنی رشته ای بمن داده است که به خدمه کعبه معظمه بدهم که جامه کعبه را بدان بدوزند . حضرت فرمود : آنرا بده عسل و زعفران بخر و خاک قبر حضرت امام حسین را بگیر و به آب باران نرم کن و در میان عسل و زعفران بریز ؛ به شیعیان ما بده که بیماران خود را به آن دوا کنند !!
و در روایت دیگر فرمود : خاک قبر امام حسین شفای درد هاست هر چند ثلث فرسخی دور تر از قبر بر دارند ...
( نقل از : حلیه المتقین - تالیف علامه ربانی ملا محمد باقر مجلسی - صفحه 188 )

دیگر مابقی را خود دانید ....

۲ نظر:

Mohammad گفت...

دو سوال دارم: یکی این که روش استعمال را لطفا روشن تر بیان کنید. دیگر این که چیزی از خاک تربت مبارک در طی این چند قرن باقی مانده؟ نکند به اسم تربت حضرت خدای نکرده خاک نامرقوب بنجل بی خاصیت به ما قالب کنند؟

ناشناس گفت...

آقا ما حاضريم به همه ي مقدسات سوگند مغلظه بخوريم كه اگر در ينگه ي دنيا هم بر گور يك غيرمسلمان بارگاهي محقر بنا شود و بنويسند فلان بن فلان از نوادگان موسي بن جعفر (ع) جماعتي از هموطنان اين حقير با پاي پياده از لس انجلس و نيويورك و ... به زيارت تربت پاكش خواهند شتافت

ارسال یک نظر