دنبال کننده ها

۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹

عمو سام و چک هفت سنتی ....!

آقای عمو سام دیشب یک چک پر و پیمان برای مان فرستاد .
وقتی رسیدیم خانه دیدیم در میان انواع و اقسام صورتحساب ها یک چک خوش بر و روی اداره مالیات دارد بما چشمک میزند . به خیال اینکه لابد پول و پله ای گیرمان آمده است با عجله نامه را باز کردیم و دیدیم به به ! حکومت عدل الهی ینگه دنیایی یک چک هفت سنتی برای مان پست کرده است .
اول خیال کردیم هفت هزار دلار است و تازه داشت خوش خوشان مان میشد که دیدیم نه بابا ! این آقای عمو سام را از این کرم ها نیست و اگر هم باشد ما را از این شانس ها نیست. خلاصه اینکه چندین بار چک کذایی را بالا و پایین کردیم و جلوی چراغ گرفتیم و دیدیم همان هفت سنت لعنتی است .
با خودمان گفتیم : یعنی اگر این آقای عمو سام این هفت سنت بدهی اش را به ما پرداخت نمیکرد آسمان به زمین میآمد ؟؟ یعنی ما میرفتیم بخاطر هفت سنت طلب مان پای آقای عمو سام را به درخت نعناع می بستیم ؟ یعنی میرفتیم آژان و آژان کشی راه می انداختیم که مثلا آقای عمو سام هفت سنت پول طیب و طاهر مان را بالا کشیده است ؟

درد سرتان ندهیم . آمدیم چک هفت سنتی مان را پاره کردیم و انداختیم توی سطل آشغال . اما خدا بسر شاهد است دیدیم روی پاکت اش یک تمبر 44 سنتی چسبانده اند ! یعنی لا کردار ها 44 سنت پول تمبر داده اند که خدا نکرده چک هفت سنتی آقای گیله مرد گم و گور نشود .
ما که از هفت سنت مان گذشتیم اما بیچاره مالیات دهندگان امریکایی 44 سنت برای هیچ و پوچ سلفیده اند .
تازه می فهمیم چرا امریکا بدهکار ترین کشور دنیا شده است !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

بعضا به سایت شما سر می زنم و از مطالب آن لذت می برم متواضعانه نکته ای را ذکر می کنم
حالا که این دولت این خرج رو متحمل شد تا سیستم مالی درست پیش بره حتی به اندازه 7 پنس. آیا بهتر نبود برای کمک به اجرای این سیستم پول رو در یافت می کردید. خیالشون هم راحت می شد که پول رو به شما رسوندند و شما رو از لیست کار هاشون حذف کنند و الا ممکن است برای رساندن پول به شمادوباره متحمل هزینه مالی و زمانی بشوند .
حالا که یه جای دنیا دولتی داره درست عمل می کنه مردم هم کمکش کنند

ارسال یک نظر