دنبال کننده ها

۲۷ مهر ۱۳۸۸

از کجا آورده ای ..؟؟؟

ياد داشت های آقای مجهول الحال " 2"


**امروز صبح که از خواب پا شديم توی خبر ها خوانديم که يک آقای محترمی که گويا کارمند گمرک بندر عباس بوده اند توسط نيروی انتظامی دستگير و روانه باز داشتگاه شده اند .
- به چه جرمی ؟
جرم شان اين است که 27 ميليارد تومان توی حساب بانکی شان خوابانده بودند !!

خدا بسر شاهد است ما هر چه به کله مبارک مان فشار آورديم و هر چه با ماشين حساب بی صاحاب مانده مان جمع و تفريق کرديم آخرش نتوانستيم بفهميم يک آقای کارمند محترم مسلمانی که طبيعتا غير از حصير بودن و ممد نصير بودن ؛ قاشق ندارد با آن آش بخورد و معمولا از زور پيسی با شاش موش آسياب می گرداند ؛ چطوری اينهمه فوت و فن کاسه گری را بلد بوده که توانسته 27 ميليارد تومان ( که به گمان مان به پول ينگه دنيا ميشود 27 ميليون دلار ! ) برای روز مبادايش پس انداز داشته باشد ؟ مگر آنکه بگوييم :
روز بازار کپک اوغلی و زن قحبه لر است
هر که زن قحبگی اش بيشتر ؛ او پيش تر است .

خدا بسر شاهد است گيله مردی که ما باشيم توی اين ينگه دنيای لعنتی ؛ هفته ای هفت روزش را جان می کنيم و عرق ميريزيم اما نه تنها همچنان " جان گرو" و" جامه گرو" مانده ايم بلکه بقدرتی خدا هنوز هم که هنوز است نان سواره است و ما هم پياده به دنبالش ؛ ! آنوقت در مملکت اسلامی مان ؛ يک آقای محترم نماز خوان مسلمان اهل لفت و ليس ؛ نه بيل ميزنند نه پايه انگور ميل ميفرمايند در سايه ! و آب هم از آب تکان نمی خورد .

ما که اهل چرتکه اندازی و حسابرسی و حسابداری و اينحرفها نيستيم و نميدانيم کارمند جماعت در ايران چقدر مواجب ماهانه ميگيرند .حالا اگر بياييم دست و دلبازی بکنيم و بگوييم اين آقای کارمند متقی مسلمان ؛ ماهيانه يک ميليون تومان حقوق ميگرفته اند ؛ مواجب سالانه شان ميشود 12 ميليون تومان . حالا خودتان يک حساب سر انگشتی بفرماييد و ببينيد که اين آقای محترم مسلمان نماز خوان ميبايد 2250 سال جان ميکنده اند تا چنين پولی نصيب شان بشود در حاليکه آمده اند چهار تا قل هو والله احد و الله صمد تلاوت فرموده اند و خمس و ذکات حضرات علمای اعلام و مشايخ محاسن دراز را هم تعبيه فرموده اند و به راحتی صاحب 27 ميليارد تومان ثروت طيب و طاهر شده اند .
کجاست صائب تبريزی تا در آرزوی داشتن لقمه نانی و آب باريکه ای بسوزد و بسازد و بسرايد که :
کی ز پيچ و تاب ميشد رشته جانم گره ؟
آب باريکی اگر ميبود چون سوزن مرا ؟؟

۵ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام هم استانی!از رشت با صفا و آفتابی سلام می کنم.با سایت شما تازه آشنا شدم.به وبلاگ من هم سر بزن و حتما نظر بده!!کامبیز از رشت...

ناشناس گفت...

کامبيز جان . سلام

حواس ات کجاست همولايتی ؟؟ نکند عاشقی ؟؟!!نشانی وبلاگت را که نداده ای داداش . ما چطوری پيدايت کنيم ؟؟
تی بلا می سر . گيله مرد

Fouad گفت...

به پولِ ينگه ي دنيا. حدودا ميشه 27 ميليون دلار.نه دو ميليارد و هفتصد ميليون دلار!!!!!!!!

ناشناس گفت...

میشود 270 میلیون دلار همیشه 3 تا صفر را بردارید رقم به دلار مشخص میشود
ولیکن این بابا چطورس اسنرا دزدیده که ما هم یاد بگیریم

ناشناس گفت...

گیله مرد عزیز خسته نباشی . به دلار میشه 27 میلیون نه 2.7 میلیارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال یک نظر