دنبال کننده ها

۳ فروردین ۱۳۸۸

نوروز مبارک ...

سلام دوستان عزيز .


نوروز و بهار بر شما خجسته باد .
چند گاهی بود که به سبب اشکالات فنی !! رابطه مان با شما قطع شده بود . البته اين اشکالات فنی داستان مفصلی دارد که جای بازگويی اش اينجا نيست . همينقدر بگويم که سايت مان مورد حمله عمله و اکره اوباش جمهوری نکبتی اسلامی قرار گرفته بود که دو سه هفته ای نتوانستيم با شما و همراه شما باشيم .
در اين ميان دوست نازنينی ؛ با همه گرفتاری هايی که از بابت درس و مشق و دانشگاه و کار و عيالواری دارد ؛ آستين هايش را بالا زد و توانست ما را از اين مخمصه برهاند که همينجا از بزرگواری و مهربانی هايش سپاسگزاری ميکنم و اميدوارم فرصت اين را داشته باشد که سری هم به ما روستا نشينان ولايت سانفرانسيسکو بزند تا با هم بنشينيم و به کوری چشم هر چه ملا و شيخ و امام وفقيه و محتسب است جامی بزنيم و به ريش اراذل و اوباش اسلامی بخنديم .


فعلا همين دو سه خط را منباب خالی نبودن عريضه و نوعی عقده گشايی داشته باشيد تا بعدا مفصلا با هم گپ بزنيم .


نوروز و بهار بر شما مبارک باد .
ضمنا می توانيد پيام های تان را به اين نشانی برايم بفرستيد .
nasrin@sbcglobal.net

۱ نظر:

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام و سال نو مبارک ... وقتی امدم و دیدم هیچی اینجا نیست، با توجه به اینکه چندی پیش نوشته بودید دماغ نوشتن ندارید شوکه شدم ..خیال کردم بدون حرفی گذاشتید و رفتید ..هرچه باشد اولین برخورد من در دنیای وبلاگهای فارسی (اگر بیاد داشته باشید) هرچند تصادفی با شما بود ... امیدوارم که خودتان یک بک آپی ار تمام نوشتها داشته باشید و وقتی کنید دوباره اضافه نمایید...

ارسال یک نظر