دنبال کننده ها

۶ خرداد ۱۳۹۰

مملکت است یا تیمارستان ؟؟


رجانيوز: حضرت آيت الله جوادی آملی در ادامه سلسله درس های اسلام و بهداشت كه چندی است در حوزه علميه قم برگزار ميشود با اشاره به خطرات و مضرات استفاده از نوشابه های گازدار گفت: «استفاده از نوشابه های گازدار علاوه بر اين كه براي سلامتی انسان مضر است باعث افزايش خطر ابطال وضو نيز ميشود زيرا نوشيدن نوشابه های گازدار سبب ايجاد فعل و انفعالات شيميايي و در نتيجه توليد گاز در بدن ميشود.»

معظم له ضمن دعوت نمازگزاران به تحريم انواع نوشابه های گازدار فرمودند: «امت مسلمان و نمازگزاران عزيز مي توانند به جاي استفاده از نوشابه های گازدار، دوغ محلي بنوشند زيرا هم بدون گاز است، هم برای بدن مفيد است و هم اين كه ريسک ابطال وضو را تقريبن به صفر درصد تقليل ميدهد.»

*********

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مسعود رجوی دستگیر شد.

مسعود رجوی در حالیکه در یکی از تونلهای مخفیانه زیر زمینی اردوگاه نظامی اشرف مخفی شده بود دستگیر شد٬ وی که بشدت تغییر چهره داده بود در موقع دستگیر پیشنهاد مبلغ پنج میلیون دلار رشوه به ماموران دولت عراق داده بود. گفته می شود از مخفیگاه وی دهها میلیون دلار از پولهای اهدایی صدام حسین و همچنین مقادیر بسیار زیادی اسلحه جنگی کشف شده است. وی در موقع دستگیری ادعا کرده بود که قرارگاه اشرف از طرف صدام حسین رئیس جمهور قانونی وقت عراق به سازمان مجاهدین خلق اهدا شده و تا ابد متعلق به این سازمان خواهد بود و دیگر زمین این اردوگاه جزء خاک کشورعراق نبوده و او هیچگاه به دولت عراق اجازه تصرف اردوگاه اشرف را نخواهد داد.
پیشتر دادگاهی در عراق حکم دستگیری ۳۹ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از جمله مریم و مسعود رجوی، رهبران این گروه، را به اتهام «جنایت علیه بشریت» صادر کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی دادگاه عالی عراق، این دادگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق را متهم کرده است که به صدام حسین، رهبر سرنگون‌شده عراق، در سرکوب شورش شیعیان و کردهای این کشور کمک کرده‌اند.

ناشناس گفت...

خبرهایی که به جوک شبیه ترند تا واقعیت

برای یک ناظر خارجی اخبار زیر واقعا جنبه شوخی دارد تا جنبه خبری:
- احمدی نژاد قبل از افتتاح پالایشگاه آبادان به کشورهای عربی و منطقه اعلام کرد که حاضریم تکنولوژی استخراج و پالایش نفت را در اختیار آنها قرار دهیم. یک دقیقه بعد پالایشگاه آبادان منفجر شد و سی نفر رفتند هوا!
کشورهای عربی گفتند: خوب شد نیروگاه هسته ای را افتتاح نکرده بود!


- جمهوری اسلامی 24 نفر از مقامات امریکایی را تحریم کرد!


- حکومتی که دو سال پیش با تقلب در انتخابات سی چهل میلیون را جابجا کرد تا عزیز دردانه رهبر بشود رئیس جمهور و هزاران معترض را دستگیر و شکنجه و کشت و هزینه زیادی را به مملکت تحمیل کرد تازه متوجه شده که رئیس جمهور محبوب رهبر تحت تاثیر جادوگر و رمال قرار دارد و از اول هم عوضی بوده!
جالب تر این است که در این مدت دو سال مقام عظما دائما دیگران را به بی بصیرتی متهم میکرد!


- وزیر اطلاعات گفت: امریکایی ها دروغ میگویند که بن لادن را کشته اند. بن لادن پیش ماست!
- آیت الله مکارم شیرازی که یکی از مراجع طراز اول جهان تشیع است گفت: دغدغه اصلی من این است که نرخ بسته های پستی و چیپس و پفک نمکی و تمبر هندی گران شده!

ارسال یک نظر